beelden en geluiden uit eerder object verschijnen in nieuw object

Ies schreef op 15.02.2021 om 17:20 uur

Als ik een nieuw object start en daarin beeld en geluid vanaf de video speler en grabber importeer komen er zomaar beelden en geluiden van eerder opgenomen en opgeslagen objecten in het nieuwe object. Bij een oudere versie van ditzelfde programma heb ik dat nooit gehad. Wat doe ik verkeerd of is het een fout in de werking van dit programma ? Ik gebruik Red uw video's, versie 2020.

Reacties

Bol schreef op 15.02.2021 om 17:53 uur

@Ies

Hallo Les,

...eerder object verschijnen in nieuw object...

Zelf gebruik ik Red u Video niet meer, maar misschien hebt u hier wat aan. Zie deze Link.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Ies schreef op 15.02.2021 om 19:07 uur

Bedankt voor link naar de bemoedigende bijdrage, Rob. Het lijkt dus op een fout in het programma, als meerderen daar tegen aan lopen. Het is wel irritant, want het leidt af waar je mee bezig bent. Ik ben ook al verschillende keren helemaal opnieuw begonnen en dan ontdek je dat het niets geholpen heeft ..... De afwijkende beelden en soms alleen geluid door de nieuwe film bij het bewerken, maar niet in het eindproduct, op zich wel fijn, maar ik voel me toch genoodzaakt om die steeds helemaal na te lopen.

Bol schreef op 15.02.2021 om 19:18 uur

@Ies

Hallo Les,

Ik zou het u niet kunnen vertellen of het dit een fout in het programma RUV zit of elders. Maar ik ben nu ook wel zeer benieuwd, wat u ervaring is, nadat u uw project hebt geëxporteerd. Blijven de beelden en geluiden van eerder geïmporteerde project nu wel weg?

Ik verneem wel van u,

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Ies schreef op 15.02.2021 om 19:24 uur

Ik ga het proberen en laat je weten of het bij mij ook zo werkt. Weet je of mensen van Magix zelf deze berichten ook volgen en er - zo nodig - iets mee doen , een after-sales-afdeling of zo ? Dat zou wel op zijn plaats zijn.

Bol schreef op 15.02.2021 om 19:39 uur

@Ies

Hallo Les,

Medewerkers van Magix Support volgen dit forum niet. Dit is een forum voor en door Magix gebruikers, dat geheel losstaat van Magix Support. Als u uw vraag rechtstreeks aan Magix Support wilt stellen, klik dan op: Hoe neem ik contact op met de technische support? (de wachttijd is 5 á 7 werkdagen)

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 15.02.2021, 19:41, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 15.02.2021 om 19:58 uur

@Ies

Beste Les,

Als U beelden van een analoge videorecorder of camera komen

Zet Intensiteit eens op 8000

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Ies schreef op 16.02.2021 om 10:11 uur

Rob en Michael, bedankt voor jullie antwoorden en adviezen. De eerste proefopname bleek na export naar een USB-stick inderdaad zonder onjuiste beelden en geluiden overgebracht te zijn. Het op "8000 zetten" heb ik nog niet geprobeerd, geeft dat ook een verbetering van het beeld en geluid ?

mi-bo schreef op 16.02.2021 om 10:17 uur

@Ies

Beste Les.

Wat betreft verhogen van intensiteit is een oplossing voor Uw probleem.

Blijf gezond.

M.vr.gr.

Michael

Bol schreef op 16.02.2021 om 11:11 uur

@Ies

Hallo Les,

....De eerste proefopname bleek na export naar een USB-stick inderdaad zonder onjuiste beelden en geluiden overgebracht te zijn....

Bedankt 👍voor uw terugkoppeling. Waarom het bij het exporteren van uw project naar een USB stick nu wel alles goed gaat (zonder onjuiste beelden en geluiden), is voor mij ook een heel groot raadsel. Maar misschien helpt het verhogen van de intensiteit van 5000 naar 8000. Zelf kan ik dit doen, omdat ik niets meer doe met een RUV. Laat het ons weten wat het resultaat hiervan is.

Misschien zijn er andere forumleden met een gelijksoortig probleem als u, die wel een verklaring voor dit fenomeen hebben.

Maar voorlopig is uw probleem opgelost.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Ies schreef op 18.02.2021 om 22:13 uur

Dag Rob en Michael, helaas heeft het op 7995 [8000 rond deed hij niet] zetten van de intensiteit het probleem niet opgelost. Ik houd me dus warm aanbevolen voor de echte oplossing. m.vr.gr. ies

Bol schreef op 18.02.2021 om 23:16 uur

@Ies

Hallo ies,

Bedankt 👍voor uw terugkoppeling. We weten nu ook, dat uw probleem door de intensiteit verhogen van 5000 naar 7995 (8000) hier niet mee is opgelost. Ik heb vandaag een mailtje gestuurd naar MAGIX Support en daar uw probleem voorgelegd. Zodra ik een antwoord terug krijgt, laat ik het u weten.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Peter-deKlerkWolters schreef op 19.02.2021 om 10:22 uur

Allen

Mocht er een antwoord komen die ook nog werkt, dan zou dat bijzonder fijn zijn. Ik heb het zelfde probleem. Na opname verschijnen beelden en geluiden van meerdere eerder opgenomen beeldmateriaal. VDL verwijderen en opnieuw instaleren bied geen soelaas.

Bol schreef op 19.02.2021 om 11:10 uur

@Peter-deKlerkWolters

Hallo Peter,

Hebt u deze link al gelezen? klik op: Oude beelden

Wat is bij u het resultaat, als u het project exporteert?

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Ies schreef op 19.02.2021 om 11:10 uur

Dag Peter, bedankt voor de ondersteuning. Het is heel irritant, vooral als je ongewenste passages wilt verwijderen. Je kunt niet zien en horen wat je doet en vooral wat het resultaat is.

Peter-deKlerkWolters schreef op 19.02.2021 om 11:20 uur

Ik ga de oplossing uitproberen uit de link. Dank je wel alvast. Wel prettig te weten dat ik niet de enige ben met dit probleem. Of het wel of niet gelukt is, laat ik in dit forum weten.