beeld valt weg na het project te hebben opgeslagen..

blieb-bliebhoven schreef op 31.07.2017 om 13:44 uur

ik heb afgelopen week red uw video,s nieuwe versie met updateservice gekocht en dacht dat word lachen geblazen toen ik die hele berg video 8 bandjes zag van 30 jaar geleden maar het lachen is me flink aan het vergaan nu... nu zit ik ook continuu te klooien met windows 10 om alles werkend , draaiende te houden en alles terug proberen te vinden. ik kreeg wel gelijk monitor beeld en 1 filmpje is ook wel gelukt maar daarna zag ik na het opslaan op de harddisk niks meer terug van het beeld.. al div toppics hier er over gelezen en welwat aan gepast steeds maar het word er niet beter op....ik heb een nivida geforce gtx760 videokaart en een asus computer.. het gelukte filmpje staat in de bijlage wellicht is daar wat aan af te lezen ook ook nog handig om te vermelden misschien isdat ik de video 8 bandjes afspeel met eensony handycam ccd tr520e pal camera die ik onlangs nog bij een kringloop winkel kon kopen.. anders zou dat ook nog een hele tour zijn geworden om zo,n systeem nog te vinden

Reacties

blieb-bliebhoven schreef op 31.07.2017 om 13:46 uur

hier 2 bijlages.. mijn systeem en een foutmelding.

 

 

mi-bo schreef op 31.07.2017 om 16:58 uur

Hallo Blieb,

Welkom op het MAGIX Info Forum. Misschien na het lezen van de link lukt het wel

https://www.magix.info/nl/tutorials/hoe-installeer-ik-ruv-9--1179849/

Al meer dan 1000 Analoge banden met RUV omgezet naar Digitaal

gr

Michael

blieb-bliebhoven schreef op 01.08.2017 om 19:35 uur

tot aan het gene wat er in jou link staat gaat het prima!!! maar dan.... save naar computer.. iki kies dan dvd formaat dan zie je even dat ie een aantal mibnuten bezig is.. dan volgt er een schermpje voltooid.. klik op ok.. (berichrt niet meer weergeven.. kan of mag) en dan gaat het mis alleen nog zwart beeld zowel in het programma.. als dat je de gesavede file in media player afspeeld!!!!

mi-bo schreef op 02.08.2017 om 11:38 uur

Hallo Blieb, er is een aanvulling gemaakt in de link, misschien werkt het nu wel

https://www.magix.info/nl/tutorials/hoe-installeer-ik-ruv-9--1179849/

Gr

Michael