beeld in red uw video's

hferwerda8 schreef op 28.12.2008 om 15:40 uur
mijn vraag ....red uw video's gekocht. video recorder ernaast red uw video's geinstalleerd en geregistreerd. vai de site usb overzetter geinstalleerd voor service pack3. Video recorder neergezet en de laptop. De easycap video adapter aangesloten dmv de bij geleverde kabel. De scart op out gezet en de gele plug op video en rood en wit voor audio, zo ook aan de easycap usb. Daarna het programma gestart de easycap in mijn laptop gedaan, op opname gedrukt daarna op analoge video. Videorecorder op afspelen gezet (met band erin) mpeg2 en surround geactiveerd. Alles gedaan zoals het moet, ik heb wel geluid maar geen beeld. Op de doos stond met een paar klikken maar ik zit nu de hele zondag me al te verbijten dat ik geen beeld krijg. Wat gaat er mis.

Vriendelijke groeten

spinx (Harm)

Reacties

mi-bo schreef op 28.12.2008 om 16:37 uur

Koppel het USB opname apparaat los van uw computer. Laad de nieuwe Installer voor de easyCAP-driver via onderstaande link:

 

http://download.magix.net/easycap-installer_fuer_xp_sp3__de.zip

 

Pak het ZIP bestand uit op de harddisk, en voer de setup.exe uit. Wanneer Windows komt met een melding over niet gecertificeerde drivers, klikt u gewoon op Doorgaan.

Start uw PC opnieuw wanneer daarom gevraagd wordt.

Sluit na het opnieuw opstarten het USB opname apparaat aan, en laat de driver door de Windows hardware assisten automatisch installeren.

 

Wanneer de drivers succesvol zijn geinstalleerd, kunt u het USB apparaat voor analoge opname gebruiken.

 

---

 

Wat betreft het geluid, dient u in het Opname venster bij punt 1 bij Audiostuurprogramma het USB-audio apparaat te kiezen; een van de twee moet functioneren. Wanneer dit niet meteen het geval is, kiest u daar een of twee keer een ander stuurprogramma om dan weer het USB-audio apparaat stuurprogramma te kiezen (bij het opnieuw kiezen wordt e.e.a. namelijk weer gereset).

Wanneer het USB-audio stuurprogramma gekozen is, en u klikt dan onder het beeldschermpje op Niveauregeling, dan moet een schuif naar voor komen waarmee u het opname niveau kunt regelen.

 

Probeer bij punt 3 eventueel eens in een andere kwaliteit op te nemen; bijv. MPEG ipv MXV.

 

Wanneer u een brom hoort, wil dit zeggen dat het ingangs signaal dit al toevoert. Dit wordt meestal veroorzaakt doordat e.e.a. niet geaard is. Probeer het apparaat dat u aansluit op het USB-opname apparaat te aarden; pak het bijvoorbeeld eens beet en luister of u dan een verandering in de brom hoort.

mi-bo schreef op 29.12.2008 om 14:14 uur
Beste Harm, wat voor kleur USB stick heeft U zwart of rood,

Klik de P in programma instellingen,daarna naar weergaven,naar videomodus,hier zal standdaard modus staan, verander dit in compatibiliteitsmodus (videoforwindows)misschien is dit de oplossing, gr