Beeld in Beeld (tijdens verloop grootte wijzigen) SusanB schreef op 01.12.2021 om 11:26 uur Via weergave/ animatie -> grootte/ positie/ rotatie -> heb ik een beeld in beeld gemaakt. Nu wil ik tijdens de duur van de foto de kleine afbeelding vergroten. Ik kan bij grootte/positie/ rotatie echter geen key frame plaatsen. Doe ik iets verkeerd? Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 01.12.2021 om 12:40 uur @SusanB Beste Susan, Misschien heeft U iets aan dit filmpje http://mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7521222/ sc6 Blijf gezond M.vr.gr Michael SusanB schreef op 01.12.2021 om 13:28 uur @mi-bo yes daar heb ik zeker wat aan, dankje! Bol schreef op 01.12.2021 om 13:45 uur @SusanB Hallo Susan, ....Ik kan bij grootte/positie/ rotatie echter geen Keyframes plaatsen.... Om Keyframes te kunnen gebruiken moeten deze eerst geactiveerd worden. Dit doet u zo: klik op effecten - Weergave / Animatie - Grootte/Positie/Rotatie Activeer film of foto en klik op Effect toepassen Klik éénmalig op Breedte Nu worden de keyframes geactiveerd U kunt nu keyframes plaatsen Succes, Rob mi-bo schreef op 01.12.2021 om 13:49 uur @SusanB Beste Susan, Positief bericht, dat U iets met uitleg van filmpje kunt doen. via mi-bo.magix.net/album/ kunt U meer kleine promo's vinden waar U misschien iets aan heeft. Veel montage plezier met het mooie product van MVDL Blijf geond M.vr.gr Michael SusanB schreef op 01.12.2021 om 16:05 uur @Bol hoi Rob, bedankt, het werkt! @mi-bo en @Bol allebei weer bedankt voor jullie snelle reactie. Blij mee, kan ik weer verder. Wat een verslavend programma 😀 1