Beeld hapert tijdens afspelen en speelt niet verder

Sebastian-Kuhn schreef op 21.03.2023 om 15:26 uur

Hallo,

Ich habe heute video deluxe 2023 Premium gekauft aber leider wenn ich die Filme bearbeiten möchte und absehen ruckelt das Bild die ganze Zeit und spielt der Film niet weiter ab.  😞 ich brauche hilfe?

Hatte das mit der vorigen Version überhaupt nicht. 

Liebe Grüße Sebastian

________________________________________________________________________________

Hallo,

Ik heb vandaag video deluxe 2023 premium gekocht maar helaas als ik de filmpjes wil bewerken en bekijken schokt het beeld de hele tijd en speelt het filmpje niet af.  😞 Ik heb hulp nodig?

Had dit met de vorige versie helemaal niet. 

Met vriendelijke groet Sebastian

Reacties

Bol schreef op 21.03.2023 om 16:38 uur

@Sebastian-Kuhn

Hallo Sebastian,

Welkom op het Nederlands forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Wat u zou kunnen proberen is om Video Deluxe 2023 te resetten. Ga hiervoor voor naar: Bestand/Instellingen/Programma instellingen...

Doe ook eens het volgende. Activeer de bliksemschicht (blauw) en zet de vinkjes bij: Resolutie- Frame reduceren. Dit hebt geen invloed op het eind resultaat.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Sebastian-Kuhn schreef op 21.03.2023 om 16:58 uur

Dankjewel ik ga het straks direct uitproberen. Hopelijk lukt het. Super dat je geantwoord hebt. MAGIX laat nogal op zich wachten 😞

Bol schreef op 23.03.2023 om 13:22 uur

@Sebastian-Kuhn

Hallo Sebastian,

Als u probleem nog niet is opgelost, dan kan het zijn dat uw Videokaartdrivers niet meer up-to-date zijn. Wat is uw computerconfiguratie?

Kunt u mij de volgende informatie verstrekken:

  • wat is uw Windowsbesturingssystem W10 of W11
  • welke processor Intel / AMD
  • hoeveel RAM geheugen
  • welke grafische kaart hebt u?

Wat u ook eens zou kunnen uitproberen is om de Cache map in zijn geheel te verwijderen.

  • ga hiervoor naar: C:\ProgrammaData\Magix\Common
  • verwijder de Cache map in zijn geheel
  • bij het opstarten van VDL2023 wordt deze map automatisch weer aangemaakt

Kijk ook eens of u de laatste Visual C++ Redistributable voor Visual Studio 2015-20XX op uw computer hebt staan.

Download en installeer alleen vc_redist.X86.exe en vc_redist.X64.exe versie vanaf: Visual Studio 2015, 2017, 2019, and 2022

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

petekie schreef op 25.03.2023 om 23:08 uur

Dag Rob, mijn programma bleef volledig hangen. Ik bewoog iets te snel bij het inladen en gedaan.

Heb de cache leeggemaakt en de visual+C geupdate en wonder is geschied, ik zal eerdaags weer kunnen monteren zonder een nieuwe computer te kopen.

Mag ik u bedanken voor uw werk.

🤑🤑🤑 de toneelkring zal blij zijn met hun filmpje.

Bol schreef op 25.03.2023 om 23:27 uur

@petekie

Hallo Petekie,

Het doet mij deugd om te lezen door de cachemap te legen en door de laatste versie Visual C++ Redistributable voor Visual Studio 2015-2022 te installeren uw probleem is opgelost.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-