Beeld en geluid niet synchroom

mixgek schreef op 09.05.2014 om 13:59 uur

Werk met Red uw videos 7 en windows 8.1. Tijdens opnemen lopen beeld en geluid synchroon, na opname laat ik scenedectie doen. Wanneer ik vervolgens de overbodige scenes wil verwijderen loopt het beeld en geluid niet meer synchroon. Ook na branden is het niet gelijk.

Heb al van alles geprobeerd, maar krijg het niet goed. Iemand een idee?

 

Reacties

mi-bo schreef op 10.05.2014 om 09:51 uur

beste mixgek..
Als U scene detectie heeft gedaan staan alle start en stop projecten los van elkaar, dan moet elk stukje project ook synchroon lopen. gaat u in een stukje project snijden dan wordt namelijk beeld en geluid gesneden in RUV.
Neem een kijkje op mijn site http://www.magixvdlbijspijkeren.nl optie ik heb een probleem, dan RUV en kijk of de instellingen bij U ook zo staan, 
Of gaat U het nadat U het project heeft gedigitaliseerd het bewerken met een ander montage pakket.
gr
mido

mixgek schreef op 26.05.2014 om 12:58 uur

Hallo Mido,

Hartelijk dank voor het antwoord, helaas gaf het niet het gewenste resultaat. 
Nadat ik de pc terug heb gezet naar fabrieksinstellingen is het mij 1 keer gelukt een goede opname te maken met de usb adapter van ruv4 in plaats van die van ruv7.  Het beeld en geluid liep synchroon en ook de strepen/flikkeringen die ik waarnam waren in de opname niet aanwezig.

Heb zojuist contact gehad met Magix en zij gaan een andere usb adapter opsturen.

 

mi-bo schreef op 26.05.2014 om 15:44 uur

beste Mixgek,

 fijn dat Uw probleem via MAGIX wordt opgelost, en dat U het op de site heeft gemeld, succes met Uw montage met het mooie MAGIX product,

gr

mido