Beeld en geluid haperen

d-douma schreef op 13.01.2022 om 13:29 uur

Na de update naar VDL Premium 2022 gaat het afspelen haperen, nadat geluid (muziek of spraak) is toegevoegd. Beeld wordt zwart en programma stokt. Na even wachten zie ik de scenes weer geactiveerd worden. Bij hervatten afspelen zelfde probleem. Windows 10.

Weet niet hoe te reagerne, dus hierm aar: driver geupdate; geen resultaat; hoe kom ik in videodeluxe.ini bestand ? Naar programMA gaan op C schijf en dan naar Magix?

Reacties

mi-bo schreef op 13.01.2022 om 14:24 uur

@d-douma

Beste D- Douma,

Is Uw grafische ( video ) kaart wel up to date en Uw werkgeheugen voldoende

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 13.01.2022 om 15:01 uur

Hallo @d-douma,

Wat u zou kunnen uitproberen is om het videodeluxe.ini bestand te verwijderen. Als u dat doet, dan worden alle programma-instellingen op de standaardwaarden teruggezet; incl. eventuele PC configuratiefouten. Bij het opstarten van VDL 2022 wordt dit videodelux.ini bestand automatisch weer aangemaakt.

Succes, Rob

Aanvulling 13-01-2022 om 15:17uur

Mocht mijn eerder gegeven antwoord niet de oplossing zijn, zie dan eens: Hardwareversnelling

Laatst gewijzigd door Bol op 13.01.2022, 15:17, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-