BD branden , brandproces wordt afgebroken

picolosenior schreef op 09.02.2016 om 13:46 uur

Fotostory 2014 deluxe

Menu "Branden ",/ Diskselectie : HD televisie ,/ keuze formaat opslagmedium ; BD  /

Selectie keuze MPEG-2 of H.264 ,

Bij activeren van de  brandknop (rood) verspringt de gemaakte selectie van MPEG-2 naar H.264 of vica versa ,

Bij het schrijven van de disk komt de foutmelding " brandproces afgebroken "

graag advies . 

Reacties

magixagent schreef op 10.02.2016 om 10:17 uur

Hallo ....., 

is het product een dvd uitgaven of download

is dit probleem met foto of film bestanden.

gr

Harry

picolosenior schreef op 10.02.2016 om 10:33 uur

Hallo Harry,

Bedankt voor uw reactie.

Het betreft Fotostory 2014 deluxe op DVD . Geen download versie .Ik beschik over de meest recente versie , optimalisatie is gecheckd .   Ik vind het zeer eigenaardig dat de selectie van MPEG-2 of H.264 verspringt bij het starten van het brandproces ? 

Het betreft een fotoshow van 1h43 min . Het encoderen duurt 7 uur en verloopt zonder problemen. Vanaf het moment dat het schrijven begint breekt het programma af . 

mvg, Picolosenior

Voormalige gebruiker schreef op 10.02.2016 om 16:46 uur

Beste Picolosenior,

Ik heb zojuist een test gedaan en kom tot de zelfde conclusie: "Bij activeren van de  brandknop (rood) verspringt de gemaakte selectie van MPEG-2 naar H.264 of vica versa".

Ik denk dat dit een bug in het Fotostory 2014 is.

Wanneer u H.264 aanklikt springt het naar mpeg-2 en word als zodanig gebrand. zie afbeelding

Wanneer u mpeg-2 aanklikt springt het naar H.264 en word als zodanig gebrand. zie afbeelding

Nu een antwoord op het afbreken. Als u een gewone DVD (4,7gb) gebruikt kunt u ca. 20 á 25 minuten branden als Bluray. Om uw project van 1h43 te kunnen branden moet u dit doen een Blu-Ray schijf en een Blu-Ray brander. U kunt deze wel als een ISO bestand branden. zie afbeelding

Succes,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 15.02.2016 om 14:38 uur

Beste Picolosenior,

Vandaag heb ik van Magix Support antwoord gehad.

Het is inderdaad een Bug in het programma.

Echter hiervoor wordt er geen patch meer uitgebracht.

Dus even opletten of je MPEG-2 of H.264 wilt branden.

Om te branden op H.264 klik dan op MPEG-2

of

Om te branden op MPEG-2 klik je op H.264

Succes,

Rob