automatisch uitvullen ongedaan maken

j.hubers45 schreef op 10.06.2014 om 23:55 uur

Via een foto opnieuw in de tijdlijn plaatsen lukt het mij niet omdat de vraag automatisch aanpassen niet word gesteld.

Ook via effecten lukt het niet.

Ik ben in het bezit van fotostory 2014 de luxe en heb tevens het handboek slidershows maken aangeschaft maar ook daarin kan ik geen oplossing vinden voor dit probleem.

In de meeste gevallen werkt automatisch uitvullen goed maar in enkele gevallen wil ik dat ongedaan maken omdat het beeldverlies te groot is en dat lukt mij niet.

Reacties

mi-bo schreef op 11.06.2014 om 08:32 uur

beste,
U heeft Shift + A gedaan,of ( met de rechtermuis de foto geactiveerd en dan beeld uitvullen) dit wilt U ongedaan maken,
ga op de foto staan klik deze aan met de rechtermuis, dan ziet U Beeldvullend maken met een vinkje er voor klik dit aan en de foto staat er weer zoals hij was.
succes met het mooie MAGIX product
mido

j.hubers45 schreef op 11.06.2014 om 10:28 uur

Beste Mido,

Het vervelende is dat de foto in de tijdlijn wel goed wordt weergegeven maar op het voorbeeldscherm erboven mis ik de hoofden. Ook bij volscherm blijft de foto incompleet en dat zou ik graag opgelost willen hebben.

Bij het opstarten van de slideshow heb ik automatisch uitvullen aangevinkt maar bij enkele foto's werkt dat niet en dat krijg ik er niet meer uit.

met vr gr

Kees