Autocorrectie

dre.vanaelst schreef op 03.02.2015 om 18:20 uur

Ik probeer te werken met Red uw video's Versie 7.  Ik heb een videoband overgenomen van mijn videorecorder Philips VR550 naar mijn PC met Windows 8.1.  Ik krijg de opdracht autocorrectie niet in gang.  Ik doe waarschijnlijk iets verkeerds.  Maar wat?  Dank voor uw hulp.

Op de verpakking van RUV staat:"...optimaliseer volautomatisch slechte opnamen..." en op de binnenflap "...automatische  foto-optimalisatie voor kleur, helderheid, contrast en verzadiging..." en "automatische montage-assistent: met eenpaar klikken zijn uw video's af..." Van dat AUTOMATISCHE vind ik niet veel terug. Of heb ik ik niet goed gekeken en gelezen in de handleiding?  Dank voor uw hulp

Als ik sjablonen uitprobeer zie ik weinig veranderen? 

Reacties

mi-bo schreef op 05.02.2015 om 15:55 uur

Beste Uto,
onder Autocorrectie kunt U kleur en belichting bewerken, RUV is een programma om Uw beelden die Analoog zijn te saven naar digitaal, niet om te bewerken, daar heeft MAGIX mooie Video bewerking programma's voor.
succes
Michael

Voormalige gebruiker schreef op 10.02.2015 om 16:03 uur

Even ter aanvulling, ik heb even naar de site van Magix gekeken en er is veel wat RUV 7 kan. Dat staat ook op de doos. Dus waarschijnlijk denk ik dat u iets over het hoofd ziet? Bewerken & optimaliseren. Dit staat er dus ook op b.v.

Optimaliseer volautomatisch slechte opnamen, snijd delen van video's op de juiste lengte of verwijder niet passende scènes. Maak eigen video's met uw eigen tekst en verbazingwekkende effecten!

Dus wel degelijk bewerken!