Audio weergave

filips.terryn schreef op 09.11.2020 om 14:50 uur

Beste,

Vandaag kreeg ik de onderstaande foutmelding bij het afspelen van mijn project :

'Kan golfvormapparaat digitale audio-interface niet openen voor de weergave. The specified format is not supported or cannot be translated. Use the capabilities function to determine the supported formats'.

Kan iemand mij vertellen wat dit betekend ? Is de eerste maal dat ik zoiets op mijn scherm krijg.

Alvast mijn oprechte dank hiervoor !

Filip Terryn

Reacties

Bol schreef op 09.11.2020 om 16:42 uur

@filips.terryn

Hallo Filip,

Kan het zijn, dat bij de programma-instelling en op tabblad Weergave bij u het uitvoerapparaat wel goed is ingesteld. Om snel naar dit menu te gaan druk op "Y"

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

filips.terryn schreef op 10.11.2020 om 10:55 uur

Bedankt voor uw reactie Bol. Het probleem lag bij Windows en niet bij Magix. Is ondertussen wel opgelost ! Ik heb nog wel een andere vraag (probleem). Ik stel vast dat wanneer ik mijn project (lees afgewerkte film) exporteer naar een bestand (1920 x 1080) dit m.i. enorm lang duurt alvorens hij alles heeft gerenderd en geëxporteerd. Een project van +- 30 min duurt ongeveer 1.30h om te exporteren. Als ik in 4K exporteer dan duurt dit proces meer dan 4 uur !!! Enig idee hoe dit komt en of hieraan iets kan gedaan worden om dit te versnellen (zonder kwaliteitsverlies natuurlijk).

Alvast mijn oprechte dank voor uw respons ! Groeten, Filip