Audio spoor 4 is leeg, hoe kan dat?

wybauw-deboeck schreef op 15.04.2022 om 13:05 uur

Mijn foto's zijn klaar op de storyboard en ik heb gisteren via de tijdlijn muziek ingevoerd op het audiospoor (4). Vandaag wil ik iets veranderen aan mijn muziek. Ik ga naar de tijdlijn maar zie alleen maar lege sporen. Hoe geraak ik op de tijdlijn weer aan mijn foto's en aan mijn muziek op spoor 4 ?

Reacties

mi-bo schreef op 15.04.2022 om 13:22 uur

@wybauw-deboeck

Beste Wybauw.

U schrijft over Storyboard modus maar zal tijdlijn modus moeten zijn

Heeft U het project niet opgeslagen in een map voordat het programma MFS2022 is afgesloten

Waar komt de muziek vandaan dat U op spoor 4 heeft gezet, misschien een dvd, als die verwijderd is, en het project is niet geëxporteerd via bestand exporteren, zal het bij opstarten er niet meer staan

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

Bol schreef op 15.04.2022 om 15:51 uur

@wybauw-deboeck

Hallo Christiane,

Het overkomt mij ook wel eens, dat ik een project vergeet op te slaan. Als dat zo is, dan kunt u altijd proberen om een back-up programma laden. Als u het vinkje niet weggehaald bij Project wordt automatisch opgeslagen, dan wordt er om de 10 minuten een back-up opgeslagen.

  • Ga naar: Bestand / Automatisch opgeslagen project openen (sneltoetsen "Alt+O")
  • maak uw keuze van een opgeslagen Back-up project
  • Klik op Selectie laden.

Met vriendelijke groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 15.04.2022, 15:52, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

wybauw-deboeck schreef op 15.04.2022 om 18:39 uur

Ik zie alles op storyboard, niks op tijdlijn. Ik herinner mij dat ik ooit een tip kreeg "doe eens ctrl B" maar dat hielp mij nu niet. Ik heb mijn nota's nagekeken en zag dat het "shift B" moest zijn.

Dat hielp !!!

Wat doet shift B dat ik niet kan ??? Graag meer info aub !!

Bol schreef op 15.04.2022 om 18:56 uur

@wybauw-deboeck

Hallo Christiane,

Met de sneltoets Shift-B optimaliseert u de Weergave.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 16.04.2022 om 10:04 uur

@wybauw-deboeck

Beste wybauw,

Wie Christiane is weet ik niet.

Terugkomen op mijn eerder gegeven antwoord op 15.04.2022 om 13.22 uur.

Als U in Storyboardmodus werkt hoe kunt U dan zien dat muziek op spoor 4 staat, dit is alleen mogelijk in de tijdlijnmodus.

Misschien een optie,:

probeer het eigen te maken om in de Tijdlijnmodus te gaan werken, dit is overzichtelijk en heeft veel meer mogelijkheden.

Fijne mooie Paasdagen met Uw dierbare

Vriendelijke groet

Michael (FM)

wybauw-deboeck schreef op 16.04.2022 om 11:01 uur

Beste Michael,

Het was op de tijdlijn dat ik al mijn gegevens niet meer zag, ik kon het project wel afspelen met de muziek maar ik kon geen wijzigingen aanbrengen. Met Shift B kwam alles in een seconde weer op mijn scherm !!! Ongelooflijk !

Een selectie maken met vier foto's met een vinkje om de duurtijd te veranderen kan ik nog steeds niet, heel het vervolg van mijn project veranderde mee. Maar ik doe het nu per foto, dat gaat ook.

Ik ben blij met al wat het forum mij kan geven. Ikzelf loop verloren tussen alle mogelijkheden : schrijf iets, citeren, reactie geven, soms kan ik "antwoorden", soms niet.

Dus ik begin altijd met een nieuwe "post" en ik zie wel wat er komt. Ooit kon ik een hele reeks vragen en antwoorden zien. Hoe ik iets kan "zoeken" weet ik nog altijd niet, dus ik vraag maar ! Wel bedankt voor alle info.

Ik ben Christiane, woon in het Antwerpse. Ik heb jaren met PhotoStory Easy gewerkt en begin nu mijn weg te vinden in Fotostory Deluxe 2022.

Vriendelijke groet, dit hoeft niet allemaal online te komen hoor.

Is reactie geven = antwoorden ?

mi-bo schreef op 16.04.2022 om 11:48 uur

@wybauw-deboeck

Beste Christiane,

Dank voor uw feedback.

Als U van Tijdlijnmodus even overschakel naar Storyboardmodus

een reactie op Uw vraag

"Een selectie maken met vier foto's met een vinkje om de duurtijd te veranderen kan ik nog steeds niet, heel het vervolg van mijn project veranderde mee. Maar ik doe het nu per foto, dat gaat ook."

kijk naar dit kleine filmpje

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7528623/

ook in

http://www.mi-bo.magix.net/album

dan MFS staan veel opties

Vriendelijke groet

Michael