Audio

Alec-Dijkshoorn schreef op 10.02.2023 om 10:15 uur

Hi,

Video de Luxe 2016 v16.0.1.22

Ik heb een montage met slecht geluid, was na montage 4 jaar geleden wel goed, ik wil een nieuwe export maken. Het origineel geluid op dezelfde schijf is wel goed. Ik heb de data verplaatst van ene schijf naar de andere, de verwijzing naar de files klopt wel.

Reacties

Bol schreef op 10.02.2023 om 11:30 uur

@Alec-Dijkshoorn

Hallo Alec,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

U hebt niet aangegeven in Video Deluxe versie uw geluidsprobleem voordoet. Zie eens deze link: ruis in video's (magix.info)

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 10.02.2023 om 12:54 uur

@Alec-Dijkshoorn

Hallo Alec,

Ik zie nu pas, dat u uw topic hebt gewijzigd en aangeeft, dat u met Video de Luxe 2016 v16.0.1.22. Mijn advies is om dit bij een volgende keer als een antwoord te geven i.p.v. dit te doen in uw topic.

Maar goed, uw werkt echter niet met VDL2016 maar met VDL2017 versie 16.01.22 (Basisversie) die reeds ca. 7 oud is en die door Magix Duitsland niet meer wordt ondersteund!!

Hebt u toevallig W10 geüpgraded naar W11 22H2? Dan ligt daar uw geluidsprobleem. Als het converteren van bestanden in Handbrake geen verbetering geeft, dan is hier helaas niets meer aan te doen.

U zou kunnen overwegen om VDL2017 te upgraden naar VDL2023 ad: €49,99. zie:

U zou ook eerst de 30dagen VDL2023 trailversie kunnen proberen.

Zie: Videobewerkingsprogramma gratis downloaden – Video deluxe (magix.com)

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 10.02.2023, 12:55, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-