Ander beeld na uploaden

heidendam schreef op 02.05.2020 om 17:09 uur

Webdesigner 17. Windows 10. Ik heb een website van de versie 15 in versie 17 geopend. Na een kleine aanpassing heb ik de website geexporteerd en gepubliceerd. Nu zie ik online dat er op pagina's waar ik niets aan gedaan heb, dat er wat veranderd is. sommige teksten zijn groot en rood (normaal zwart) Ik heb dit op mijn laptop, mijn telefoon en op de laptop van mijn vriendin. Als ik iemand op afstand vraag, geeft deze aan dat de website er normaal uitziet. Wat kan het zijn?http://www.deschuurinn.nl
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Martin

Reacties

mi-bo schreef op 02.05.2020 om 17:37 uur

@heidendam

Beste Martin,

Uw informatieve Website bekeken ziet er netjes Uit.

Net geopend via Pc en Mobiel ( wel vinkje gezet bij 3 puntjes, Desktopsite )

Waarom dat het er bij U anders uit ziet, kan ik U helaas niet vertellen

Sc6

met vriendelijke groet,

Michael ( Moderator )

Bol schreef op 02.05.2020 om 18:03 uur

Hallo Martin,

Bij het bekijken van uw website zie ik geen teksten, zoals vermeld groot zijn of rood. Wat ik wel zie / zag op het tabblad Welkom onderin, dat er wat letters over elkaar geschoven staan voor het woord "woordenboek".

Als ik u website via mijn Samsung Galaxy A50 bekijkt, wordt deze automatisch goed weergegeven. zie afbeelding

Groet,

Rob (Moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 02.05.2020, 18:04, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

heidendam schreef op 02.05.2020 om 18:45 uur

Ik heb zelf (buiten idd de tekst onderaan tabbl. Welkom) op de pagina's Service, Omgeving en Tarieven o.a. dit.

heidendam schreef op 02.05.2020 om 19:24 uur

Ik ben er uit. Ik heb de browsegeschiedenis van mijn laptop gewist en nu doet hij het wel. Bedankt voor de support.

Bol schreef op 02.05.2020 om 19:54 uur

Hallo Martin, bedankt voor uw terugkoppeling, hier kunnen andere forumleden ook hun voordeel meedoen. Groet, Rob 👍👍👍

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-