Analoge Videobron wordt niet meer gezien onder windows 10 versie 20H2

Ade-Vrieze schreef op 07.05.2021 om 19:29 uur

Al een paar jaar heb het programma niet meer gebruikt en nu probleemloos met licentienummer opnieuw geinstalleerd en kunnen activeren. Zo leek het! Maar bij het importeren zag hij de videorecorder niet meer. Driver is terug te vinden bij apparaatbeheer en zegt correct te werken.
Ik gebruik de 8e editie van Red uw video's. Mijn Pc heeft Ryzen 9 3900 x12-core Processor met 32 GB geheugen.

Reacties

Bol schreef op 07.05.2021 om 23:04 uur

@Ade-Vrieze

Hallo Ade,

Hiervandaan kan ik niet beoordelen waarom uw videorecorder niet wordt herkend. Volgens het apparaatbeheer zijn de USB omzetter drivers goed geïnstalleerd. Heb u al eens een ander (scart)kabel geprobeerd. Het kan zijn dat er een of meerdere pennetjes verbogen of krom zijn. Zie ook eens deze link. [klik hier].

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Ade-Vrieze schreef op 10.05.2021 om 12:40 uur

@Ade-Vrieze

Hallo Ade,

Hiervandaan kan ik niet beoordelen waarom uw videorecorder niet wordt herkend. Volgens het apparaatbeheer zijn de USB omzetter drivers goed geïnstalleerd. Heb u al eens een ander (scart)kabel geprobeerd. Het kan zijn dat er een of meerdere pennetjes verbogen of krom zijn. Zie ook eens deze link. [klik hier].

Succes, Rob

 

Daar ligt het allemaal niet aan. Andere kabels en andere videorecorder geprobeerd. De software werkt wel de digitale camara en firewire

Bol schreef op 10.05.2021 om 23:47 uur

@Ade-Vrieze

Hallo Ade,

U moet wel onderscheidt maken tussen het digitaliseren via een FireWire kaart en een USB omzetter. Voor beide manieren van digitaliseren, wordt een en hetzelfde Magix Video Easy versie x.x. programma gebruikt, alleen het importeren is dan anders. Zie eens: https://www.magix.info/nl/forum/mijn-oude-videocamera-wordt-niet-herkend--1262907/#ca1621557

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-