Als ik een scherpe dia van een landkaartje met mijn reisroute upload naar mijn Magixdocument, dan verliest het kaartje erg aan scherpte. Hoe kan ik dit voorkomen?
Dank voor de snelle reactie, maar waar kan ik die reisrouteanimatie vinden?
Voorts maak ik series met oude, historische kaarten, haar scherpe kaarten. Maar die verliezen na uploaden in Magix ook veel van hun scherpte. Hoe kan ik dat voorkomen?
Sorry,
voor een verkeerd antwoord, MAGIX PhotoStory Easy en MAGIX Foto Story de Luxe door elkaar gehaald.
aannemend dat u een goede scanner gebruikt die pixels instelling heeft en daar zal het mee moeten ingesteld worden.
Waarom eerst opslaan in MAGIX en niet via de printer mogelijkheid, en daarvandaan naar MAGIX PhotoStory Easy,
gr
Michael
Dank voor de reactie, maar ik begrijp het antwoord nog niet. Wat moet ik met uw verwijzing naar de printermogelikheid?
Ik heb een haarscherpe historische kaart gedownload vanaf intermet. Ik heb deze nodig voor het verhaal dat ik in Photostory wil maken. Ik importeer deze file rechtsreeks in Photostory, en dan verlies ik gelijk een hoop scherpte. Alsof Photostory de file zo veel kleiner maakt (cropt), dat de finesse daardoor verdwijnt. Ben benieuwd naar uw antwoord.
Ja of het komt van een dia of van internet, hier heb ik helaas geen goed antwoord op. succes met het mooie MAGIX product, misschien een optie om er aan te denken om PhotoStory de Luxe te nemen heeft meer mogelijkheden
gr
Michael
Nu ik het filmpje in afgemaakte vorm zie, ben ik zeer tevreden met het resultaat. De kaartbeelden zijn veel scherper dan in het werkdocument! Nodigt uit meer filmpjes te maken.