Reacties

Bol schreef op 29.09.2022 om 14:12 uur

@albert.van.tendeloo

Hallo Albert,

U zal waarschijnlijk Photostory Deluxe moeten opstarten als Administrator.

Dit doet u zo:

  • klik met de rechtermuisknop de snelkoppeling
  • klik op Als administrator uitvoeren
  • probeer nu nog eens.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 29.09.2022 om 14:42 uur

@albert.van.tendeloo

Heeft U deze problemen als via administrator is opgestart.

En gaat het over MFS 2022

Gr

Michael

albert.van.tendeloo schreef op 29.09.2022 om 14:58 uur

het gaat over

photostory de luxe 2023

en op starten via ALS ADMINISTRATORlukt niet

mi-bo schreef op 29.09.2022 om 15:30 uur

@albert.van.tendeloo

Heeft U voor MFS2023 dan weer opnieuw betaald.

https://www.magix.com/nl/foto-illustratie/photostory/

daar MFS2022 is aangekocht 02.04 2022 en gewoon geldig blijft, niet vervalt op 02.04.2023

Of heeft U bij aankoop van MFS2022, ook een bericht gekregen dat serienummer ook geldig is voor MFS2023

Gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

 

Bol schreef op 29.09.2022 om 16:56 uur

@albert.van.tendeloo

Hallo Albert,

U hebt Photostory Deluxe 2023 aangeschaft. Als het goed is, hebt u een mailtje gekregen, met daarin een downloadlink en een nieuw P3-serienummer. U moet met de toegestuurde link Photostory 2023 installeren. Bij het installeren van Photostory 2023 wordt Photostory 2022 overschreven. Magix Duitsland hebt de updateservice stopgezet. Photostory 2023 is weer Life-Tim!! U krijgt alle uitgekomen updates gratis tot Phothostory 2024 uitkomt. Photostory 2023 blijft uw eigendom.

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 29.09.2022, 16:56, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 29.09.2022 om 17:25 uur

@albert.van.tendeloo

Een opmerking wat hier boven omschreven staat MFS2022 was al een live-time programma.

MFS2023 is een nieuwere versie bij installeren van MFS2023 wordt jammer genoeg versie MFS2022 overschreven dat klopt wel

Gr

Michael

Bol schreef op 29.09.2022 om 17:59 uur

@albert.van.tendeloo

Hallo Albert,

Photostory 2022 viel tot mei / juni 2022 nog steeds onder de updateservice, daarna was het niet meer mogelijk om via Photostory 2022 gratis te upgraden naar Photostory 2023 wel kreeg u de updates van Photostory 2022, zoals u gewend was. U kunt Photostory 2022 nog steeds installeren, maar helaas niet allebei te gelijk. Het is Photostory 2022 of Photostory 2023. Voor zover ik het weet, kunt u Photostory 2022 herinstalleren t/m laatste update. Persoonlijk zie ik dit nog niet als een life-time programma.

Als u twee Pc's / Laptops hebt, is het wel mogelijk om op de ene Pc / Laptop Photostory 2022 te installeren en op de andere Pc / laptop Photostory 2023.

Voor zover ik het als moderator heb begrepen, is dat als Photostory 2024 uitkomt Photostory 2023 niet meer wordt overschreven. U kunt dan allebeide Photostory versies op uw PC / laptop laten staan. Dit net als vroeger voor Photostory 2017. Dus beide programma's zijn dan Life-Time. Maar goed, de toekomst moet dat nog uitwijzen. Hierbij wil ik het laten.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 29.09.2022, 18:01, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 29.09.2022 om 18:22 uur

@albert.van.tendeloo

Mijn gegeven antwoord is herop gebaseerd.

onbeperkt geldig

Vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 30.09.2022 om 00:02 uur

@albert.van.tendeloo

Hallo Albert,

Allereerst de vraag, is uw probleem opgelost, door Photostory 2023 opnieuw te installeren?

Dan wil Ik nog even terugkomen op het hierboven geschreven antwoord.

De updateservice voor Photostory 2022 verliep bij mij begin augustus af. Ik had natuurlijk met deze Photostory 2022 en dit P3 serienummer verder kunnen gaan en eventueel kunnen herinstalleren. Maar zoals u ziet, staat er ook bij Geldig tot: Onbeperkt. Alleen ik kreeg nu geen enkel nieuwe updates meer.

Ik had besloten om begin augustus Photostory 2022 te update. Echter ik kreeg toen een ander P3-serienummer. Ik deactiveerde Photostory 2022 en activeerde het met het nieuw verkregen P3-serienummer en zag dat dit P3-serienummer apart wordt vermeld bij: Mijn account / Mijn producten. Met ook geldig tot: Onbeperkt.

Medio september kwam Photostory 2023 uit. Omdat de updateservice stop was gezet door Magix Duitsland kreeg ik deze niet meer gratis en heb deze opnieuw moeten aanvragen / aanschaffen. Photostory 2022 werd verwijderd en vervangen door Photostory 2023. Ook nu staat bij: geldig tot: Onbeperkt.


Het is een heel lang verhaal geworden, maar ik hoop dat u mij hebt kunnen volgen. Zo niet laat het mij weten.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 30.09.2022, 00:11, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

albert.van.tendeloo schreef op 30.09.2022 om 10:09 uur

als ik photostory deluxe 2022 verwijder

en dan terug photostory deluxe 365 instaleer zou het opgelost zijn

mi-bo schreef op 30.09.2022 om 10:20 uur

@albert.van.tendeloo

MFS 2022 is een koop versie

MFS 365 is een abonnement ( ABO) daar heeft U verplichtingen aan, als U alle betalingen voldoet, krijgt U automatisch de nieuwste versie maar het blijft MFS 365 heten

Gr

Michael

albert.van.tendeloo schreef op 30.09.2022 om 10:52 uur

de looptijd is van20-04-2022 tot02-04-2023

mi-bo schreef op 30.09.2022 om 11:21 uur

@albert.van.tendeloo

Dat is van MFS 365 , ( U kunt deinstalleren doen via help, en de P3 serienummer van MFS 365 invoeren bij de optie die dan naar voren komt en opnieuw registeren ) verwijder MFS 2022 van de Pc en U gebruikt dan MFS 365, dan zullen alle problemen zijn opgelost.

Want met deze ABO krijgt U automatisch alle nieuwe functies die in MFS 2023 zitten.

Gr

Michael

Bol schreef op 30.09.2022 om 11:25 uur

@albert.van.tendeloo

Hallo Albert,

Hebt / had u MFS 2022 ook als een abonnement? Als dat zo is, dan hebt u MFS 2022 automatisch kunnen upgraden naar MPS 2023. Als u opstart, ziet u dan dit schermpje?

De laatste versie is:

Als dit bij u niet het geval is, dan hebt u waarschijnlijk nog MFS 2022 op uw Pc staan. Ga eens naar: Hulp / Online actualiseren en kijk of u kunt upgraden naar MPS 2023.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 30.09.2022, 11:27, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 30.09.2022 om 12:00 uur

@albert.van.tendeloo

Albert.

U heeft verschillende suggesties voorbij zien komen, doe hier U voordeel mee.

Veel montage / brand plezier met het mooie product MFS 365

Gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m beter verwoorden

 

Bol schreef op 30.09.2022 om 12:52 uur

@albert.van.tendeloo

Hallo Albert,

Ik weet niet of u door alle gegeven antwoorden nog het bos ziet. Maar als uw probleem nog niet is opgelost, dan ik mijn advies om MFS 20XX in zijn geheel te verwijderen en dan weer opnieuw te installeren.

Zie: Opnieuw installeren van Photostory Deluxe  

Verwijder ook deze mappen:

C:\ProgramData\MAGIX\Fotostory_2021_Deluxe\
C:\ProgramData\MAGIX\Fotostory_2022_Deluxe\
C:\ProgramData\MAGIX\Fotostory_2023_Deluxe\
C:\User\*uw_gebruikersnaam*\AppData\Roaming\MAGIX\Fotostory_2021_Deluxe\
C:\User\*uw_gebruikersnaam*\AppData\Roaming\MAGIX\Fotostory_2022_Deluxe\
C:\User\*uw_gebruikersnaam*\AppData\Roaming\MAGIX\Fotostory_2023_Deluxe\

Zie ook: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden?

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

albert.van.tendeloo schreef op 30.09.2022 om 16:13 uur

Bedankt aan iedereen die geholpen heeft aan een oplossing

het is terug in orde

dank U

Bol schreef op 30.09.2022 om 16:35 uur

@albert.van.tendeloo

Hallo Albert,

Bedankt👍voor uw terugkoppeling, maar als moderator ben ik toch zeer benieuwd hoe u uw probleem hebt opgelost? Uw antwoord zou voor andere forumleden zeer nuttig kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 30.09.2022 om 17:21 uur

@albert.van.tendeloo

Als ik het goed heb gelezen, heeft U MFS 365 weer geactiveerd op de Pc en is het branden nu mogelijk.

Veel montage plezier met het mooie MFS 365.

Gr

Michael