Album upgraden; betaalwijze

JoyCiej schreef op 15.12.2009 om 17:27 uur
Ik zou graag gebruik maken van de kerstactie en mijn free online album willen upgraden naar een classic album.
Daarvoor moet er vooruit betaald worden. Helaas blijkt echter dat betaling alleen mogelijk is met een creditcard?

Ik ben niet in het bezit van een creditcard, en kan dit ook niet van iemand 'lenen'.

Is er een andere mogelijkheid tot betalen, bijv. dmv. overboeking? En hoe moet ik dat doen?

Reacties

RiViS schreef op 16.12.2009 om 13:39 uur
Hallo Joy,
Ik weet niet beter dan dat er bij Magix ook andere mogelijkheden van betalen zijn, zoals bv Paypal e.d.
Als dat in het betreffende scherm niet wordt aangeboden, wend je dan even tot Magix Support, dat kan in dit geval misschien het beste via het algemeen supportformulier: https://www.magix.com/ap/support/usf/?theme=sales_support〈=nl  dat is in het Engels, maar Google biedt w.s. aan om het te vertalen...

groet,
Rijk
JoyCiej schreef op 16.12.2009 om 14:26 uur
 Hallo RiViS,

Het scherm laat inderdaad alleen de mogelijkheid tot betaling met een creditcard zien, als je een andere betaalwijze wil selecteren, staat er verder niets, enkel dus de creditcard.
Zou het een tijdelijk foutje zijn in het scherm oid?

Groetjes,
Joyce.
RiViS schreef op 17.12.2009 om 12:16 uur
Hallo Joyce,

Nee ik denk niet dat dit een tijdelijk foutje is. Ik adviseer je contact op te nemen met de Support afdeling, zie de link in mijn eerste antwoord.

groet,
Rijk