AI toepassingen in Video deluxe premium

Jan-Jousma schreef op 12.11.2024 om 11:00 uur

Hallo,

Ik heb Video deluxe 2025 premium aangeschaft en geïnstalleerd, inclusief alle plug-ins. Werk allemaal prima, maar AI toepassingen (verscherpen, stabiliseren, mist verwijderen, object verwijderen ed.) waar ik nog steeds promotie emails over ontvang heb ik niet in het programma kunnen vinden. Als ik in de promotie emails op "meer info" klik, dan kom ik uit bij Movie studio ultimate met 12 plug-ins. Mijn vraag is hoe ik dit moet opvatten? Als ik jullie promotie emails lees dan ga ik er van uit dat dit onderdeel is van Video deluxe premium. Toch wordt op de site voor Movie studio ultimate voor de upgrade een bedrag van € 49.99 gevraagd.

Groeten,

Jan

Reacties

Bol schreef op 12.11.2024 om 16:51 uur

@Jan-Jousma

Hallo Jan,

.....maar AI toepassingen (verscherpen, stabiliseren, mist verwijderen, object verwijderen ed.) waar ik nog steeds promotie e-mails over ontvang heb ik niet in het programma kunnen vinden.....

U kunt AI toepassing vinden onder het Tabblad Effecten / Video Effecten.

....Als ik in de promotie emails op "meer info" klik, dan kom ik uit bij Movie studio ultimate met 12 plug-ins. Mijn vraag is hoe ik dit moet opvatten?..... 

Dit is een reclame uiting. U zou uw VDL2025 versie kunnen upgraden naar Movie studio ultimate met de 12 plug-ins ad: € 49,99. Het is aan u of u dat ook wens te doen.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jan-Jousma schreef op 12.11.2024 om 22:01 uur

Dank je Rob,

Dat schept duidelijkheid in de verwarring.

Ik heb Movie studio ultimate met de 12 plug-ins inmiddels aangeschaft, maar bij de installatie blijkt Video deluxe premium te worden verwijderd. Installatie daarom afgebroken. Hierover is al eerder een topic geweest. Het gaat mij enkel om de 12 plug-ins. Hoe hier mee om te gaan?

Bol schreef op 13.11.2024 om 11:09 uur

@Jan-Jousma

Hallo Jan,

....Ik heb Movie studio ultimate met de 12 plug-ins inmiddels aangeschaft, maar bij de installatie blijkt Video deluxe premium te worden verwijderd.....

Voor zover ik het hiervandaan kan beoordelen had u alleen de 12 plug-ins moeten installeren zoals wordt aangegeven in uw aankoopmail. Het opnieuw installeren van VDL2025 is / was volgens mij niet nodig.

Vraagje, hebt in uw opdrachtbevestigingsmail (aankoopmail) ook een nieuwe P3-serienummer ontvangen?

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jan-Jousma schreef op 13.11.2024 om 15:29 uur

Hallo Rob,

Wat ik heb gekregen is MAGIX Movie Studio 2025 Suite met een P3 serie nummer.
In de bijgeleverde Engelse handleiding worden 3 versies vermeld (Movie studio, Movie studio plus en Movie studio premium). De geleverde Movie studio Suite wordt echter niet vermeld. Verwarring alom dus.

In de aankoopmail staat:
Program installation: Download the program using the links found in your email. Install the program by double-clicking on the installation file.

Dat heb ik gedaan en afgebroken toen ik moest bevestigen dat Magix Video deluxe premium mocht worden verwijderd. Om alleen de 12 plug-ins te installeren (waar het mij om gaat) staat geen link vermeld in de aankoop email.

Kun jij uitleg geven hoe Video deluxe zich verhoud tot Movie studio en hoe ik de beschikking krijg over de 12 plug-ins.

Groeten,

Jan Jousma

Bol schreef op 13.11.2024 om 16:02 uur

@Jan-Jousma

Hallo Jan,

U kunt nu MMS2025 Suite of Video Deluxe 2025 installeren en registreren en activeren met ieder zijn eigen P3-serie nummer.

.....(Movie studio, Movie studio plus en Movie studio premium). De geleverde Movie studio Suite wordt echter niet vermeld. Verwarring alom dus.....

Movie studio Suite is volgens mij gelijk aan VDL2025 premium en Movie studio premium

• proDAD Defishr V1 proDAD HIDE V1 (1-year license)
  • proDAD DISGUISE V1
  • proDAD Mercalli V6 proDAD ReSpeedr V1
  • NewBlue Filters 5 Refocus
  • NewBlue Stylizers 5 Illuminate
  • NewBlue Filters 5 Recreate
  • NewBlue Filters 5 Recolor
  • NewBlue Stylizers 5 Cartoonr Plus
  • NewBlue Essentials 5 Ultimate Stellar Repair for Video Premium (1-year license)
  • Read more: https://www.magix.com/us/video-editor/movie-studio/
    Follow us: Facebook
  • Kijk ook eens bij: Log in - producerplanet.com

......Kun jij uitleg geven hoe Video deluxe zich verhoud tot Movie studio en hoe ik de beschikking krijg over de 12 plug-ins.....

Zelf heb ik deze ultimate niet aangekocht, maar normaal moet alles in uw opdrachtbevestigingsmail staan hoe u moet handelen. Omdat ik als moderator geen u geen beter antwoord kan geven dan wat tot nu gedaan heb, adviseer ik je om een mailtje te sturen naar: infoservice@magix.net

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-

Jan-Jousma schreef op 13.11.2024 om 21:48 uur

Hallo Rob,

Ik ben eruit. Goed dat ik de installatie van Movie Studio 2025 Suite heb afgebroken. Kan gewoon verder met Video deluxe premium. Als ik in de aankoop email verder naar beneden scroll, dan zie ik inderdaad de gezochte plug-ins afzonderlijk met een link. Als ik daarop klik krijg ik een download link en een serienummer voor de plug-in. Inmiddels gelukt. Bedankt voor de snelle respons.

Groeten,

Jan Jousma

Bol schreef op 13.11.2024 om 23:41 uur

@Jan-Jousma

Hallo Jan,

Het doet mij deugt om te vernemen, dat uw probleem is opgelost. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-