After Effects

plagge schreef op 12.09.2022 om 11:42 uur

Weet iemand hoe je een bestand dat gemaakt is in after effects van Adobe kunt gebruiken in Magix. Het gaat heir om tekst balkjes van de plaatselijke omroep. Je kunt hier dan de naam van de geïnterviewde in kwijt. Dus het is een bestand waar je in Magix ook nog teksten in moet kunnen zetten. Het is dus een speciaal door een reclame bureau ontwerpen file-tje. Is dat mogelijk of gaat dat gewoon niet? Ik moet een dergelijk bestand overigens nog aangeleverd krijgen. Maar ik dacht: vraag het maar alvast aan dit forum .😊

Groet, Geertjan

Reacties

mi-bo schreef op 12.09.2022 om 12:36 uur

@plagge

misschien een vreemde reactie, kan het reclame bureau niet iets ontwerpen voor U dat direct in MVDl gezet kan worden

misschien heeft U iets aan deze begin

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7506856/

Gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

plagge schreef op 12.09.2022 om 13:21 uur

Michael dank je voor het antwoord maar dat was de vraag niet. Ik weet wel hoe ik in Magix een tekst balk moet maken maar daar gaat het niet om. Het gaat erom of After Effects in VDL te implementeren is. Groet, Geertjan

mi-bo schreef op 12.09.2022 om 13:31 uur

@plagge

Geertjan,

gezien ik geen voorbeeld heb van iets met Adobe, kan ik U verder niet helpen,

Dank voor Uw Feedback

gr

Michael

Bol schreef op 12.09.2022 om 14:39 uur

@plagge

Hallo Geertjan,

Zelf heb ik (nog) geen templates van after effects van Adobe gevonden. Maar als deze after effect is omgezet naar een MP4 bestand, dan is deze direct op de tijdlijn van VDL2023 te zetten. Dit zal wel niet de bedoeling zijn, want u zal voor zover ik het kan beoordelen niet de naam van de geïnterviewde wijzigen. De plug-in van AE van Adobe is niet compatibel met VDL2023

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

plagge schreef op 12.09.2022 om 15:08 uur

Hallo Rob,

Ik was er al bang voor. Het was eigenlijk een schot voor de boeg. Ik kan er ook nog niet zoveel over zeggen omdat ik de betreffende files nog niet gekregen heb. Dus misschien kom ik er toch nog op terug. Wie weet. 😏

Bedankt ieder geval voor het meedenken. Groet, Geertjan

Bol schreef op 12.09.2022 om 17:48 uur

@plagge

Hallo Geertjan,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Het was mij al duidelijk, dat het een schot voor de boeg was. Een echt onderbouwd antwoord kan ik pas geven, als ik weet om wat voor soort file het gaat, die u aangeleverd krijgt. Misschien is er wel een alternatief in VDL2023😉.

Met vriendelijke groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 12.09.2022, 17:48, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-