Afspelen voorbeeld schokkerig -shutter schuift automatisch naar midde

Travel_Wolf schreef op 09.05.2021 om 18:59 uur

Ik heb Magix Video deluxe 2014. Alles werkt al jaren goed. Maar ik heb kennelijk per ongeluk een instelling veranderd ofzo, want nu is het afspelen van een het voorbeeld schokkerig. Ik kan onder het voorbeeldschermpje handmatig de shutter iets naar rechts schuiven, tot hij op 1x snelheid staat. dan gaat het wel weer goed. Maar die springt daarna automatisch weer terug naar de middenpositie. Tot vanmorgen had ik hier geen last van. Ik heb de laptop al opnieuw opgestart en ook geprobeerd de .ini te verwijderen. Beiden hielpen niet.

(hele nieuwe laptop nog met krachtige kaart etc, dus het ligt niet aan de capaciteit van de laptop)

Waarschijnlijk iets simpels, wat ik alleen even moet weten ;o)

-> OPGELOST (De oplossing was simpeler dan gedacht, Windows nog eens heel goed afsluiten en opnieuw opstarten.)

Reacties

Bol schreef op 12.05.2021 om 00:02 uur

@Travel_Wolf

Hallo Travel,

Probeer uw probleem eens op te lossen door de programma-instelling terug te zetten naar de standaardwaarden.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Travel_Wolf schreef op 12.05.2021 om 18:58 uur

Bedankt voor de reactie Rob! Ik had die oplossing ook zelf wel geprobeerd, maar leek niet te helpen. (daarna de backup van de instellingen terug gezet, de .ini file). Maar... het probleem is opgelost! Er was toch iets in Windows 10 blijven "hangen" kennelijk. Ik heb nogmaals heel grondig Windows schoon opnieuw opgestart. En toen ging het wel weer goed gelukkig. Tja, soms valt het uiteindelijk mee met de oplossing, mag ook wel een keertje ;o)

Topic kan dus gesloten worden.

Groeten

Bol schreef op 12.05.2021 om 19:15 uur

@Travel_Wolf

Hallo Travel,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-