Afbeeldingspictogrammen in de mediapool van Magix vdl 2014 premium

gerard-v90 schreef op 25.10.2014 om 13:45 uur

Tijdens het monteren heb ik in de mediapool van Magix vdl 2014 premium altijd de afbeeldingen als miniatuur staan. Wanneer ik een aantal malen van map met video's en afbeeldigen wissel, verdwijnen deze afbeeldingen en verschijnt voor foto's een pictogram met een bloem en voor video's een pictogram van een filmstrip. Ik moet dan het programma opnieuw opstarten om de afbeeldingen weer terug te krijgen. Ik heb de laatste updat van Magix vdl 2014 geïnstalleerd en de instellingen teruggezet naar de standaardwaarden, maar dit helpt niet.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 25.10.2014 om 15:40 uur

Beste Gerard,

Het kan zijn dat de configuratie van Windows niet goed staat. Als dat zo, ga naar de mapopties tabblad weergave  en haal het vinkje weg bij "Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen"

Wat je ook kan proberen is: klik rechts boven op de de werkwerlbalk op weergave opties. Zet deze op grote symbolen. De sneltoets is: Ctrl+Shift+I

Succes,

Rob

gerard-v90 schreef op 25.10.2014 om 17:24 uur

Beste Rob,

Bedankt voor je snelle reactie. Beide opties heb ik al geprobeerd, maar helaas is het probleem daar niet mee opgelost.

Voormalige gebruiker schreef op 26.10.2014 om 11:27 uur

Hallo Gerard,

Wat je nog zou kunnen proberen is om het Videodeluxe.ini bestand te verwijderen. (voor de zekerheid kan je eerst dit bestand verplaatsen). Wanneer na de verwijdeing VDL2014 weer opstart, dan wordt het Videodeluxe.ini bestand automatisch weer aangemaakt. Ga naar de verborgen map ProgrammaData. C:\ProgrammaData\Magix\Video deluxe Premium \ Videodeluxe.ini.

Succes,

Rob