afbeeldingen plaatsen

a.zandvliet2 schreef op 28.09.2014 om 15:01 uur

hallo;ik ben aad; mijn probleem is het volgende; ik heb windows 7. werkt met vdl 15 plus; mijn vraag is, kan ik een power point presentatie bewerken in vdl 15 plus; de presentatie staat op de harde schijf,de presentatie kan ik branden met Nero,de dia"s van de presentatie staan in mijn afbeeldingen , ook in het programma Play Memoirie Home staat ook niets, maar in vdl vind ik hier helemaal niets van,wat doe ik fout????? weten jullie soms een oplossing voor dit probleem; met vr.gr.a.j.van.zantvliet.

Reacties

RiViS schreef op 28.09.2014 om 20:09 uur

VdL is een video montage programma. Daarin kun je geen power point presentaties bewerken.

Je kunt een met VdL bewerkte video wel (na export) in een PP presentatie opnemen.

groet,

Rijk

a.zandvliet2 schreef op 29.09.2014 om 13:46 uur

hallo; bedankt voor het antwoord maar,in windows XP ging dit wel,ik haalde de dia"s er uit en zette ze op mijn afbeeldingen op nummer en kon deze zo bewereken.Is er geen programma dat ik dat in windows 7 kan zetten en als nog bewereken, met vr, gr a.j.van.zantvliet

RiViS schreef op 29.09.2014 om 14:17 uur

Ik begrijp nu dat je de afbeeldingen wilt bewerken die in Mijn Afbeeldingen staan (dat heeft dus verder niet direct met je PP presentatie te maken).

Wanneer ze als jpg files in Mijn Afb zijn opgeslagen moet je ze toch met VdL kunnen vinden. 

Klik  in het linker vak van de Mediapool op Mijn media en daarna op Mijn afbeeldingen, dan moeten ze er bij staan.

groet,

Rijk