Activeren van nieuwe MAGIX DE LUXE 15 software

Jacques-Bernard schreef op 21.01.2021 om 14:45 uur

Ik heb in Duitsland het pakket MAGIX DE LUXE 15 Premium voordelig kunnen aan schaffen.

Nu heb ik de software nieuw geïnstalleerd maar krijg bij het activeren de melding dat de software reeds onder een ander e-mail adres is geïnstalleerd.

Wie weet er een oplossing?

Reacties

mi-bo schreef op 21.01.2021 om 15:59 uur

@Jacques-Bernard

Beste Jacques,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Het is best mogelijk dat een persoon in Duitsland  MAGIX VIDEO DE LUXE 15 Premium

op zijn Pc heeft gehad, geregistreerd, dan kan U het helaas niet gebruiken, mits U zijn emailadres+ WW heeft.

Dit is een 32 Bits versie, wordt niet meer ondersteund door MAGIX, en zal niet werken onder Windows 10

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 21.01.2021 om 18:19 uur

@Jacques-Bernard

Hallo Jacques,

Als het om VDL 15 premium uit 2008 en u werkt onder Windows 10, dan is mijn advies installeer het niet, want VDL 15 premium is hier niet compatibel mee en leidt alleen maar tot ergernis.

Als u het hebt over VDL 2015 uit 2014, dan moet u aan de eerste eigenaar vragen om VDL 2015 van zijn naam weg te halen en deze op uw naam te zetten. Weet u het niet, stuur dan een mailtje naar shop@magix.nl. Vermeld hierin het P3-serienummer en uw emailadres. Magix Duitsland kan aan de hand van dit P3-serienummer de eerste eigenaar traceren. In het verleden heb ik dit ook bijdehand gehad. Ik zou zeggen probeer het. Niet geschoten is altijd mis. Laat ons weten hoe Magix dit voor oplost.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 21.01.2021, 18:20, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-