Activeren van NewBlue Stylizers 5 Illuminate

Leo-Kuppens schreef op 28.11.2021 om 16:44 uur

Beste,

Ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad met Magix Video Deluxe Premium maar nu wel.

En daarom vraag ik nu hulp.

Ik heb geüpgraded naar 2022 en heb daarbij enkele plug-ins gekregen.

Het instaleren ging prima maar NewBlue Stylizers 5 Illuminate krijg ik niet geactiveerd.

Ik krijg een rood kruis plus het watermerk FX op het scherm.

Als ik kijk naar zie ik deze plug-in er ook niet bijstaan. (Knipsel 3)

Ik mijn Effectenmanager van Video Deluxe staat alles wel.(Knipsel 4)

Als ik dan bij NewBlue inlog zie deze plug-in daar ook niet.(Knipsel 5)

Wat is er verkeerd en kan iemand mij helpen.

De beste groeten en hou het gezond, Leo

Serienummers gedeeltelijk onzichtbaar gemaakt in de afbeeldingen i.v.m. misbruik door Moderator

Reacties

Bol schreef op 28.11.2021 om 17:54 uur

@Leo-Kuppens

Hallo Leo,

Allereerst dit. Zet nooit persoonlijke gegevens op een openbaar forum, dit i.v.m. misbruik. Als moderator heb ik daarom de serienummers in uw afbeelding gedeeltelijk onzichtbaar gemaakt.

Nu uw probleem. Ga eens naar effecten / Extra effecten / NewBlue Filters 5 Utimate en klik op download.

Zie voor installatie van NewBlue Filters eens deze link van Magix Support: Installatie/activering van Mercalli 5 en Newblue Filter 5 plugins

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

PS ik heb zelf geen NewBlue Stylizers 5 Illuminate

Laatst gewijzigd door Bol op 28.11.2021, 18:08, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Leo-Kuppens schreef op 29.11.2021 om 18:07 uur

Beste Bol,

Eerst en vooral dank voor het snelle reageren.

Sorry voor dat ik mijn persoonlijke gegevens niet had verborgen, ik had het te laat gezien en toen was het al weg.

Maar nu mijn probleem: ik heb alles gedaan zoals beschreven maar het helpt niet.

Als ik de waardeboncode invoer krijg ik de vermelding: Verzilvert.

Als ik download staat alles mooi vermeld in het effecten venster maar het werkt nog steeds niet.

In de mijn producten van NewBlue komt NewBlue Stylizers 5 niet staan.

Kan het eraan liggen dat ik als 1 van deze stijlen uit de serie heb n.l. Cartoonr Plus.

Zie mijn bijlage.

Zou ik eens een mail sturen naar NewBlue of zijn dit probleem kunnen oplossen?

Groeten, Leo

Bol schreef op 30.11.2021 om 00:08 uur

@Leo-Kuppens

Hallo Leo,

U hoeft / kunt de G3-waardeboncode maar één keer activeren en wordt Magix geregistreerd. Een vraagje, staat NewBlue Stylizers 5 Illuminate niet bij Effecten / Extra effecten? Als deze daar wel staat klik hierop om het alsnog te installeren.

Als ik het goed heb, staat er in uw opdrachtbevestigingsmail voor NewBlue Stylizers 5 Illuminate een downloadlink met het serienummer. Download hiermee het programma en installeer het eens buiten VDL 2022 om. Start daarna VDL 2022 op en kijk of NewBlue Stylizers 5 Illuminate er nu wel tussen staat.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Leo-Kuppens schreef op 30.11.2021 om 13:31 uur

Beste Bol,

NeuBlue Stylizers 5 Illuminate staat bij effecten/ Extra Effecten en ik heb ze gedownload en geïnstalleerd maar dat brengt geen oplossing.

Ik heb een bevestigingsmail gehad van Magix met de serienr. maar er staat geen downloadlink bij om het de effecten binnen te halen, wel een link naar

Wist u dit al? Gekochte soundpools, songs en soundeffecten kunt u altijd op [https://www.producerplanet.com/us/account/purchases/] downloaden.

Ik moet natuurlijk inloggen.

Op deze pagina kan ik plug-ins ophalen maar NeuBlue Stylizers 5 Illuminate staat er niet bij,

wel staat er NeuBlue Stylizers 5 Imagine, is dit het zelfde als NeuBlue Stylizers 5 Illuminate.

Zo ja dan kan ik dit binnen halen.

Groeten,Leo

Bol schreef op 30.11.2021 om 14:26 uur

@Leo-Kuppens

Hallo Leo,

Bedankt👍 voor de bevestiging, dat NewBlue Stylizers 5 Illuminate bij effecten/ Extra Effecten. Heb u ook als een op scannen geklikt? Zo niet, doe dat eens, wat het kan zijn dat deze nog niet zichtbaar zijn.

Als dit nog niet de oplossing is, dan zou u via Hulp / Lokale store-inhoud kunnen wissen. Als u dit doet, wordt als weer opnieuw vanaf de Magix Server gedownload en geïnstalleerd.

Als ook dit niet het gewenste resultaat oplevert, dan adviseer ik om eens een mailtje te sturen naar: infoservice@magix.net en daar uw probleem uiteen te zetten, want op dit forum helpen forumleden elkander.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Leo-Kuppens schreef op 01.12.2021 om 12:32 uur

Beste Bol,

Ik heb gedaan wat je vroeg maar niets hielp dus ik heb mijn probleem gestuurd naar de infoservice van Magix.

Ik ben nu in blijde verwachting wat hun antwoord is.

Ik hou je op de hoogte.

Dank en groeten,

Leo

Leo-Kuppens schreef op 11.12.2021 om 17:54 uur

Beste Bol,

Het probleem is nu opgelost.

Ik het een downloadlink gekregen van NewBlue om deze Plug-in te downloaden met de raad deze te installeren.

Dat heb ik gedaan maar toen werkte het nog niet, vervolgens heb ik deze verwijderd met "Programma en onderdelen" computer opnieuw opgestart en opnieuw geïnstalleerd.

En hoera, ik kon activeren met de serienummer die ik van Magix had en nu werkt alles prima.

Dank voor uw tijd en groeten,

Leo

Bol schreef op 11.12.2021 om 18:32 uur

@Leo-Kuppens

Hallo Leo,

Het doet mij deugd om te lezen, nadat u NeuBlue Stylizers 5 Imagine in zijn geheel hebt verwijderd via programma en onderdelen en nadat u het opnieuw hebt geïnstalleerd het mogelijk is, om met het verkregen serienummer van Magix, het programma te activeren. Bedankt👍voor deze terugkoppeling.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bvdweerd schreef op 24.02.2022 om 16:54 uur

Beste Bol,

Ik heb gedaan wat je vroeg maar niets hielp dus ik heb mijn probleem gestuurd naar de infoservice van Magix.

Ik ben nu in blijde verwachting wat hun antwoord is.

Ik hou je op de hoogte.

Dank en groeten,

Leo

 

Bvdweerd schreef op 24.02.2022 om 16:55 uur

Beste Leo ook ik heb dit probleem. Is het bij jouw opgelost en hoe dan?.

Barend

Leo-Kuppens schreef op 24.02.2022 om 17:39 uur

Beste Barend,

Ik het opgelost zoals beschreven is in vorige bijdragen.

Scrol maar eens terug naar de bijdrage van 11/12/2021.

Groeten.

Leo