Reacties

mi-bo schreef op 20.02.2018 om 15:13 uur

Croos,

Als ik het goed heb gelezen spreekt U over 2 verschillende versies van MMM.

Zoals U zelf al aangeeft werkt het wel in MMMPrem, dit is uitgebreid en geregistreerd

In de versie MMM ( gratis ) is dit niet mogelijk, omdat dit een beperkte versie is

Groeten

Michael

croos schreef op 20.02.2018 om 15:28 uur

MI-bo,bedankt voor je antwoord. ik had de MMMpremium (blauw icoontje) en vorig jaar was er een update en dan heb ik MM geinstalleerd (roos icoontje met M). dit was het antwoord die ik gekregen heb via de website.

U werkt nu echter wel met de meest actuele versie; namelijk de 25 en niet meer de 24.
Vandaag is overigens ook daarvoor weer een nieuwe update uitgekomen, wanneer u die nog niet heeft dan hier de directe link:
25.1.2.78 
https://ssl-update.magix.com/patch/music-maker-(free-[25.1.2])--1512138823

Als ik je goed begrijp is de premium versie de laatste versie klopt da?

groeten

 

 

 

mi-bo schreef op 20.02.2018 om 16:04 uur

Croos,

MMM prem is een koop versie , met update garantie

MMM is een gratis versie, en bij verschillende programma's van MAGIX is ook een wat uitgebreide versie mee geleverd, deze is wel uitgebreider dan de gratis versie.

versie 25.1.2.78 is de laatste download update.

Groeten

Michael

croos schreef op 20.02.2018 om 18:47 uur

hartelijken dank

 

Bol schreef op 20.02.2018 om 22:24 uur

Hallo Croos,

Ik heb de vraagstelling en de gegeven antwoorden gelezen. Zelf wil ik hier ook mijn visie aan toevoegen.

Ik wil eerst een antwoord geven op: "U werkt nu echter wel met de meest actuele versie; namelijk de 25 en niet meer de 24". Zie onderstaande verklaring:

  1. Music Maker 2017 versie 24.1.6.127 is gelijk aan de genoemde versie 24
  2. Music Maker (zonder jaartal) versie 25.1.2.78 is gelijk aan de genoemde versie 25

Vanaf 2018 is er nog maar één Music Maker programma (Gratis, Plus, Premium, Control en Performer) zie afbeelding en https://www.magix.com/nl/music-maker/ en klik op "versievergelijking" Hier kunt het verschil zien tussen gratis en betaalde versie.

Ik lees dat u Music Maker versie 25.1.2.78 geïnstalleerd heeft. Volgens mij heeft u ook Music Maker 2017 versie 24.1.6.127 op uw PC staan. U kunt beide programma's gebruiken, daar deze standalone zijn. Let wel op dat u er maar een tegelijk kan opstarten.

Als u het volgende nog niet heeft uitgevoerd, dan kunt u alsnog alle instrumenten uit Music Maker 2017 activeren.

Dit doet u als volgt:

  1. start Music Maker versie 25.1.2.78 op
  2. klik op Editie activeren
  3. lees het "Editie activeren"
  4. als u een oud serienummer ingevuld het klik op "activeren" en op klaar

Succes,

Bol

Laatst gewijzigd door Bol op 20.02.2018, 22:27, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

croos schreef op 21.02.2018 om 05:26 uur

hartelijken dank, bij de update heb ik altijd gedacht dat de MM de laatste versie was (roze M) maar blijkbaar moet ik altijd verder werken met de premium versie. groeten.

Bol schreef op 21.02.2018 om 11:01 uur

Hallo Croos,

Het is een beetje verwarrend, maar Music Maker versie 25.1.2.78 is op dit moment de laatste versie. Zie: https://www.magix.com/nl/muziek/music-maker/nieuw/#c651462

U kunt Music Maker 2017 versie 24.1.6.127 integreren in Music Maker versie 25.1.2.78 d.m.v. Editie activeren.

Als je nog vragen heeft t.a.v. van het bovenstaande, adviseer ik u om eens contact op te nemen met:

Succes,

Bol

Laatst gewijzigd door Bol op 21.02.2018, 11:03, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-