Activeren Photostory Deluxe 2023

CPJM-Meijne schreef op 16.03.2023 om 10:24 uur

In november vorig jaar heb ik bij Magix het programma Photostory Deluxe 2023 gekocht. Door omstandigheden kon ik dit pas deze week op mijn laptop installeren. Als ik het programma wil opstarten wordt er een serienummer gevraagd. Als ik de instructies volg dan hoor ik een mail met een serienummer toegestuurd te krijgen. Waar ik ook zoek ik kan geen mail vinden. Opnieuw de activeringsinstructies gevolgd maar nu krijg ik de melding dat de code al in gebruik is. Ik zie echter geen serienummer. Wat moet ik doen om het programma actief te krijgen? Ik gebruik een Lenovo laptop met W11. Speciaal hiervoor gekocht.

Reacties

Bol schreef op 16.03.2023 om 10:50 uur

@CPJM-Meijne

Hallo Meijne,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Nadat u in november 2022 Magix Photostory Deluxe 2023 hebt aangekocht en betaald, hebt u een opdrachtbevestigingsmail terugontvangen van Magix Duitsland met daarin uw P3-serienummer en programma downloadlinks. (zie ook de uw spammap!!)

U kunt uw serienummer ook hier terugvinden. Zie: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden? (magix.info)

Mocht u nog vragen hebben, dan verneem ik dat wel van u.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 16.03.2023, 10:52, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-