2Bol en mibo: VDL2014 (doet 't voor mij, ik maak twee maal per jaar een animatie of filmpje). De installatie is geen probleem maar de eerste aanmelding wel. Er is al een account bekend bij deze code en die gebruikte hetzelfde e-mailadres en hetzelfde wachtwoord maar dat was op computer "Theo". Klopt, dat ben ik op de oude computer die "Theo" heette. De aanmeldingsroutine weet geen weg met de nieuwe computer die "HP8300Elite" heet. Het draait m.i. om de naam, de rest is als voorheen. Ik heb voor VDL betaald, het dvd in originele doos, rekening en code en ik zou willen dat het programma zonder gezeur verder werkt.
Aller eerst dit. Dit is het forum voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support.
Nu uw probleem. De naam van uw nieuwe PC hebt geen invloed bij het installeren, registreren en activeren van welk Magix programma's dan ook. Ik zie wel, dat u op 3 september dit account hebt aangemaakt. Waarschijnlijk hebt u meerdere accounts bij Magix Duitsland. Wij als moderators hebben daar geen inzagen in. U kunt het beste een mailtje sturen naar: infoservice@magix.net en daar uw probleem voorleggen.
Succes, Rob Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005