Reacties

mi-bo schreef op 04.01.2018 om 11:29 uur

Ingrid-Alain,

gisteren had U een probleem.

https://www.magix.info/nl/forum/bezoeken-teller--1200843/

Is dit probleem opgelost na een antwoord.

Dit is een Forum voor MAGIX gebruikers die een vraag of probleem hebben, die willen Freaken zover hun kennis gaat graag proberen op te lossen.

Het is dan ook fijn om te lezen dat na een antwoord op een vraag, een reactie terug gegeven wordt

Groeten

Michael

ingrid-alain schreef op 04.01.2018 om 11:33 uur

Neen, mijn probleem van gisteren is nog niet opgelost, in het programma van online album vindt ik geen reset voor de bezoeken teller. Ik vindt enkel een reset voor de website zelf. Deze werken toch apart van mekaar?

mi-bo schreef op 04.01.2018 om 11:47 uur

Dat voorbeeld wat ik gegeven had was voor de bezoeker teller,

voor resetten.

hier is de teller te resetten.

Dan een antwoord op Uw vraag van vandaag.

deze optie krijg ik, voor personen en groepen, hier moet wel de email adressen van de belanghebbende worden ingevuld

Groeten

Michael

ingrid-alain schreef op 04.01.2018 om 11:53 uur

Deze link is voor het uitnodigen om een album te mogen bekijken. Ik heb het erover om uit te nodigen om foto's te mogen uploaden via een daarvoor aangemaakt email adres.(foto's worden dan automatisch in een archief gezet. Ik heb dit geactiveerd bij de instellingen van het online album maar het programma voorziet mij niet de link om mensen hiervoor uit te nodigen.

mi-bo schreef op 04.01.2018 om 12:36 uur

Ingrid-Alain

Ik heb even een paar foto's in mijn album gezet,( met vinkje ) als algemeen geactiveerd, anders is het niet te uploaden

http://mi-bo.magix.net/album.

Als deze link aan een ieder wordt gegeven.

Groeten

Michael

ingrid-alain schreef op 04.01.2018 om 13:00 uur

sorry ik denk dat je niet helemaal begrijpt wat ik bedoel....Het gaat erom dat andere mensen foto's naar het archief kunnen uploaden via email en niet via het album zelf.

In het control venster van het online album kan ik friends upload organiseren.

Daar heb ik een persoonlijk email adres aangemaakt voor die uploads.

Wanneer mensen via eender welk email adres een foto in bijlage sturen naar dit aangemaakte email adres , dan krijg ik daar een melding over dat er foto's zijn toegevoegd aan het archief.

Nu moet ik dit mail adres aan elke persoon zelf doorsturen met de nodige uitleg.

Dit moet normaal ook kunnen via het programma van online foto album zodat ik dit naar iedereen rechtstreeks van uit het programma kan doen.(dit wordt ook zo beschreven in de uitleg die bij het programma zit)

 

mi-bo schreef op 04.01.2018 om 17:22 uur

Ingrid-Alain.

Via Vrienden kunt u een map aanmaken .( wel belangrijk te melden dat het per keer maar max 20 Mb geupload kan worden ).

hier kan een bijlage in worden mee gestuurd met uw @magix.net account.

via MAGIX krijgt U een mail dat er foto's op Uw site zijn geplaatst.

Hopend dat de info nu wel goed is

Groeten

Michael

ingrid-alain schreef op 04.01.2018 om 18:23 uur

Ik denk niet dat het goed is in de afbeelding laat ik zien wat ik heb en wat het zou moeten zijn:na dit moet ik het volgende hebben en dat is ook verschillend van wat jij me toont:

mi-bo schreef op 04.01.2018 om 19:01 uur

Ingrid - Alain,

deze voorbeelden die U aangeeft staan onder " Friends-Upload - Inhalte per E-Mail hochladen".

Dit heb ik ook niet kunnen vinden, misschien al een verouderde uitgave.

zoals ik het eerder heb aangegeven heb om 17.22 uur werkt perfect.

een oplossing een mail naar MAGIX support sturen, misschien hebben zij een beter antwoord.

veel succes

Groeten

Michael