activatie code Film op DVD 7

miracle-heesch schreef op 03.02.2013 om 19:28 uur

Hoi hoi
Ik heb een tijd geleden een mailtje gestuurd met de aanvraag voor een nieuwe serial (windows,Film op DVD 7) Dit na aanleiding dat mijn oude is kwijtgeraakt tijdens een verhuizing...De originele cd heb ik nog,maar geen serial. Aangezien mijn computer ook gecrashed is en ik een nieuwe pc heb,vroeg ik om een een serial/activatiecode :)

Helaas heb ik toen niets ontvangen...dus een 2e mailtje gestuurd...ook nog niets ontvangen ???

Komen deze mailtjes wel terrecht of op een grote hoop ???

Hoop toch snel van jullie te horen :)

Groeten

L van Aarle

Reacties

bobbiaan schreef op 03.02.2013 om 22:03 uur

Beste....,

Waar heeft u de vraag naar toe gestuurd? U heeft toch een account bij Magix, ga daarnaar toe en u kunt daar de code vinden.

Suc6

Bobbiaan

miracle-heesch schreef op 03.02.2013 om 22:07 uur

hoi bobbiaan

ik heb de vraag neergelegd bij customer support (of hoe je het ook wil noemen haha)
Zelf ben ik helemaal niet bekend met accounts bij magix,ik heb programma destijds gekocht,maar de activatie code ben ik kwijtgeraakt tijdens een verhuizing. Mijn destijdse pc is helaas overleden en nu op mijn nieuwe heb ik dus geen code...

bobbiaan schreef op 19.02.2013 om 21:06 uur

Hallo  miracle-heesch,

U heeft toen der tijd het programma geinstalleerd en naar ik aanneem geactiveerd. Toen is er een account aangemaakt. als u die gegevns ook kwijt bent geraakt wordt het wel lastig. De nieuwe PC met welk besturingsysteem werkt deze want als dat Windows 7 of 8 is zal het vermoed ik niet meer werken al zou u de code hebben. Betekend dan helaas een nieuw programma kopen.

Mvg

Bobbiaan