achtergronden komen later dan de dia's

rikske schreef op 18.09.2013 om 17:47 uur

Beste,

Actueel werk ik met Foto's op DVD 2013 de luxe. Bij de achtergronden loopt het momenteel fout.Ik gebruik de functie "kleurwaarde uit preview", bij de meeste beelden is de synchronisatie nagenoeg perfect, bij een derde van de reeks loopt het echter wederom mis, eerst komt het beeld en enkele tijd -soms meer als 1 seconde- later, maar eerst de achtergrond.  Indien ik met de functie "beeldbestanden gebruiken" heb ik de mogelijkheid deze via tijdlijnmodus perfect te synchroniseren. De vraag is nu; hoe kan ik dit realiseren met de achtergronden waarvan ikzelf de kleur bepaal realiseren. U kan zich voorstellen dat  het niet leuk is om mijn slideshow te bekijken, met al die te laat inspringende achtergronden!!

Heeft u enig idee hoe dit kan opgelost worden? In elk geval hartelijke dank voor de moeite.

Henri Swinnen

Reacties

mi-bo schreef op 19.09.2013 om 13:02 uur

U heeft foto's op de tijdlijn staan en wil als vulling een ander kleur achter grond op aan brengen, klik  op storyboard modus, dan ziet U alle foto's als plaatjes op de tijdlijn staan, klik een foto aan die opgevuld moet worden, klik met rechtermuis dan optie achtergrondvormgeving, kleurwaarde uit preview selecteren op alles toe passen, dan worden alle foto’s die opgevuld moeten worden voorzien van een achtergrond
succes met het mooie MAGIX product.

mi-bo schreef op 25.09.2013 om 13:43 uur

Ter aanvulling via hulp, actualiseren, de laatste update  gedownload.

Voormalige gebruiker schreef op 26.09.2013 om 14:35 uur

Hallo Riske,

Heb je het al eens het programma naar de standwaarde terug gezet. Ik heb het programma Foto's op DVD 2013 de luxe niet.

Ik doe dit bij VDL2013 zo: Ga naar: bestand / instellingen /  programma-instellingen terugzetten op de standaardwaarden. Het kan zijn dat het INI-bestand beschadigd is.

In de handleiding van het programma zal het wel beschreven staan hoe je dit kan doen.

Succes,

Rob