Achtergrond met webdesigner 6

ellenweusten schreef op 10.07.2011 om 23:44 uur

Niet de pagina zelf maar de achtergrond wil ik wijzigen door bv een eigen foto in te voegen.

Dat je kleuren kan gebruiken door uit de kleurenbalk de kleur op de achtergrond te slepen weet ik, maar ik wil daar een afbeelding plaatsen i.p.v. een standaard kleur.

Is dit wel mogelijk bij webdesigner 6???

Zo niet, misschien mogelijk met de nieuwe versie 7?

Reacties

meinco schreef op 16.07.2011 om 22:10 uur

Ja hoor, simpel de achtergrond verwijderen en een foto van de zelfde grote invoegen.

http://www.cmg-glanerbrug.nl/pagina3.htm  voorbeeld, als je dit bedoeld tenminste.

ellenweusten schreef op 16.07.2011 om 22:34 uur

Zojuist je site bekeken maar dat wist ik al en is heel makkelijk. Waar je de foto hebt staan is de pagina zelf maar ik bedoel de achtergrond... die is op jouw site donkergrijs.

Heb al van alles geprobeerd maar die kan ik niet wijzigen. Op www.caviafarm.be staat een site in wording en daar kan je zien wat ik bedoel.... het grijze houtstructuur.

Toch bedankt voor je moeite maar als je me hiermee

Ja hoor, simpel de achtergrond verwijderen en een foto van de zelfde grote invoegen.

http://www.cmg-glanerbrug.nl/pagina3.htm  voorbeeld, als je dit bedoeld tenminste.

 

verder kan helpen, dan graag want ik hoor van niemand iets :)

meinco schreef op 21.07.2011 om 21:44 uur

Ik zie geen mogelijkheden, maar ik zoek het voor je uit, je hoort nog van mij.

 

Groet,  Meinco

ellenweusten schreef op 21.07.2011 om 21:53 uur

Okay bedankt en ben benieuwd want ik kom er niet aan uit.... ben ik eindelijk van die standaard achtergronden af.

Groeten,

Ellen.

meinco schreef op 21.07.2011 om 22:02 uur

Ellen, ik ben er inmiddels achter, het is absoluut niet mogelijk om in de achtergrond een foto of iets dergelijks in te voegen.

Helaas pindakaas.

Ik zou het wel kunnen door aanpassingen te maken in een html-editor, maar om dat voor alle pagina's te doen is we erg omslachtig.

 

Succes verder, en als je andere vragen hebt, laat maar weten.

 

Gr  Meinco

ellenweusten schreef op 22.07.2011 om 07:01 uur

Hoi Meinco,

Bedankt dat je 't hebt uitgezocht want ik had geen rust voordat ik het niet zeker wist. Heel erg jammer want is best een leuk programma met best veel mogelijkheden maar helaas dat sommige (voor mij) interessante opties ontbreken.

Er is nog iets heel vreemds met dit programma maar ik zal hiervoor een nieuwe vraag moeten openen.

In ieder geval super bedankt voor de moeite!!!

Groeten,

Ellen.