Reacties

Bol schreef op 26.04.2021 om 20:02 uur

@jago-v

Hallo Jago,

Als u op het pijltje klik, dan hebt u weer de gewone aanwijzer.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

jago-v schreef op 26.04.2021 om 20:11 uur

Bedankt voor je reactie. Was het maar zo dat pijltje klikken de oplossing was. Op welke muismodus ik ook klik, altijd wordt het weer een vergrootglas. Met ctrl 1 vasthouden kan ik wel even een pijltje maken, maar als ik daarmee iets aanwijs gaan verschillende noten zichzelf dupliceren. Ctrl 6 als gummetje werkt ook maar af en toe; wat ik ook klik met het gummetje, hij verwijdert niets.

 

Bol schreef op 26.04.2021 om 23:14 uur

@jago-v

Hallo Jago,

Wat u zou kunnen uitproberen is om de programma instelling terug te zetten op de standaardwaarden, als u dit nog niet gedaan hebt.

Dit doet u zo, zie afbeelding.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Tenebrae schreef op 04.02.2022 om 13:56 uur

@jago-v

Hallo Jago,

Wat u zou kunnen uitproberen is om de programma instelling terug te zetten op de standaardwaarden, als u dit nog niet gedaan hebt.

Dit doet u zo, zie afbeelding.

Succes, Rob

Ja dit werkt niet blijft vergrootglas wanneer een andere muiscursor is geselcteerd.