Reacties

mi-bo schreef op 09.07.2020 om 09:41 uur

@joop-zentner

Beste Joop,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Als U een geregistreerd product heeft met een P3 serienummer kunt U gebruik maken van een update

van € 39,99

Gaat U voor het eerst een product kopen dan is het voor € 59,99 en na 365 dagen kunt U dan een update voor € 39,99 kopen.

Sc6

M.vr.gr.

Michael ( Moderator )

joop-zentner schreef op 09.07.2020 om 10:08 uur

ik heb een oude photo en graphic designer maar die werkt niet meer op dvd

joop-zentner schreef op 09.07.2020 om 10:11 uur

trouwens waarom dan die aanbieding dan

 

joop-zentner schreef op 09.07.2020 om 10:28 uur

heeft een update nodig

mi-bo schreef op 09.07.2020 om 10:41 uur

@joop-zentner

Beste Joop.

Dit heet verkoop politiek, dat zult U overal vinden.

MAGIX laat zien dat er een nieuw product is en heeft U een P2 nummer kunt U geen gebruik maken van de speciale aanbieding.

heeft U een P3 nummer kunt U wel gebruik maken van de speciale aanbieding.

Gezien U een ouder versie heeft van Photo & Graphic Designer ,

heeft U hier Uw vroegere email adres en wachtwoord ingevuld gezien U vandaag met een @joop-zentner reageer.

M.vr.gr

Michael

joop-zentner schreef op 09.07.2020 om 13:14 uur

oke ik ben het er niet mee eens,het is geldklopperij

 

Bol schreef op 09.07.2020 om 15:00 uur

Hallo Joop,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.  

Als moderator begrijp ik heel goed uw frustratie. U schrijft: "ik heb een oude photo en graphic designer". Als dat zo is, dan hebt u in het verleden al eens een account aangemaakt onder een andere naam. U moet dit account gebruiken om uw oude versie te kunnen upgraden voor de updateprijs. Maar als u uw vorige account niet meer weet, stuur dan een mailtje naar Magix Shop. Emailadres: shop@magix.net , vermeldt daarin duidelijk uw naam, emailadres en het oude serienummer van Photo & Graphic Designer. Maar vooral, dat u wilt upgrade via een oud serienummer.

Succes,

Rob (moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 09.07.2020, 16:42, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

joop-zentner schreef op 09.07.2020 om 17:13 uur

bedankt voor de uitleg

groet Joop