Reacties

mi-bo schreef op 23.09.2020 om 13:35 uur

@Ardor

Beste Ardor,

een vraag wanneer heeft U de update aangekocht,( update mogelijkheden is binnen 365 dagen )

de laatste update van MFS Prem VR is

Zover mijn gegevens zijn, wordt er geen update meer uitgebracht voor MFS Prem VR

Sc6

Michael ( Forum Moderator )

Ardor schreef op 23.09.2020 om 14:13 uur

Beste Michael,

Vandaag....!

Dan vraag ik me af waarvoor ik daarnet heb betaald?

Uw bestelnummer luidt:  202009230................

-----------------------------------------------------------

Alle noodzakelijke informatie bij je bestelling ontvang je met deze e-mail. Je elektronische factuur wordt binnen

3 werkdagen per e-mail als pdf-bestand toegestuurd.

(Controleer eventueel ook je spam of junkmap)

-----------------------------------------------------------

Verlenging van de updateservice - 1 jaar Photostory Deluxe

mi-bo schreef op 23.09.2020 om 14:15 uur

@Ardor

Beste Ardor.

Heeft U niet voor MFS 2021 betaald ipv MFS Prem VR

Sc6

Michael

Ardor schreef op 23.09.2020 om 14:20 uur

Michael, het was me niet duidelijk dat daar een verschil op zat? 😨 

Ardor schreef op 23.09.2020 om 14:23 uur

Dit stond in de promo-mail dewelke Magix mij had gestuurd ( meermaals).... Lastig om hier nog uit wijs te geraken eerlijk gezegd. Ik bén gebruiker van Premium VR. Dus ik begrijp het niet ?

==> "Wij willen Photostory voor jou altijd beter maken. Daarom zullen wij onze ontwikkelingen in de toekomst uitsluitend richten op Photostory Deluxe.
Om als gebruiker van de Premium VR-versie te kunnen blijven profiteren van de nieuwste functies, bieden wij je vandaag de nieuwste Photostory Deluxe 2021 aan tegen een eenmalige speciale prijs...."

 

https://www.magix.com/index.php?id=27690&L=93&C=157&utm_source=newsletter&utm_medium=mail&utm_campaign=AV_2020_39_PSdlx_pspvr_SPC_NL&utm_content=20200930123456&utm_term=_55844&phash=vLj0WKD72NTVRJtD&m_i=fM1foExini7fRbqK1qyqxugyXKoLPIYHO0msNmBHSs_rQSG_DDL9B34Jiw3pKuFxTG5pync4oyGVbBVuiw52Viu_Qv2whvvffi

 

mi-bo schreef op 23.09.2020 om 14:31 uur

@Ardor

Beste Ardor.

Dan is mijn eerder geschreven suggestie correct.

MFS Prem VR is uit de handel gehaald en U heeft U voor een speciale prijs MFS 2021 gekregen.

Dit programma moet U geheel opnieuw installeren en is niet mogelijk als update via MFS Prem VR te doen (met vermoedelijk ook een nieuw serienummer ).

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product

M.vr.gr

Michael (Forum Moderator )

Ardor schreef op 23.09.2020 om 14:52 uur

Beste Michael,

dat wil ik best geloven hoor. Maar ik heb geen enkel downloadlink en in mijn Magix productenoverzicht is er geen sprake van een MFS 2021.

Wat nu?

mi-bo schreef op 23.09.2020 om 15:23 uur

@Ardor

Beste Ardor.

Uit de mail heb ik begrepen dat U voor €29.99 een upgrade kan kopen ipv update voor MFS Prem VR gezien fit programma niet meer in de collectie zit.

Als U dit besluit gebruik te maken voor de aanbieding zoals het er staat en U betaalt zak een nieuw serienummer toegezonden worden en kunt U verder gaan met MFS 2021.

Sc6

M.vr.gr.

Michael (Forum Moderator )

 

Ardor schreef op 23.09.2020 om 16:28 uur

Beste,

er is een misverstand denk ik.

Zoals eerder gezegd heb ik reeds een product-code voor "een" upgrade naar 2021. ( reeds aangekocht)

De vraag is: hoe geraak ik aan de software? Hoe/waar kan ik een download MFS 2021 vinden waar ik mijn productcode kan invullen ? Alvast niet in mijn productoverzicht zoals gewoonlijk.

 

mi-bo schreef op 23.09.2020 om 16:42 uur

@Ardor

Beste Andor.

Via https://www.magix.com/nl/foto-illustratie/photostory/

ga naar trial/testversie download ong 4,8 Mb pak dit uit en kan U me de verkregen serienummer het product activeren

Sc6

michael

Ardor schreef op 24.09.2020 om 08:29 uur

Beste Michael,

Het is in orde gekomen. De verschillende titels brachten me in de war.

Bedankt voor alle support! 🙂👍

mi-bo schreef op 24.09.2020 om 09:12 uur

@Ardor

Beste Ardor.

Dit is een positief bericht.

Dank voor de Feedback, en dat U de oplossing op het Forum heeft gezet .

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product

M.vr.gr

Michael (Forum Moderator )