Magix photostory Deluxe 2021

roger-leysen Posté à 06/12/2020 19:13

Beste,

Wij hebben al verschillende malen een mailtje verstuurd dat jullie aanwijzen om naar te mailen.

Telkens krijgen we het antwoord dat het naar de verkeerde info is. Wat is dan wel het juiste emailadres?

Kunnen wij onze centen terug krijgen? Zo kunnen wij het opnieuw kopen en hopelijk lukt het installeren dan wel.

Ik heb op 27 oktober 2020 online magix deluxe premium 2021 aangekocht. Deze heb ik op mijn oud toestel 2007 geïnstalleerd op 27 oktober 2020.

Het werkte niet! Ik heb dan op mijn oude pc windows 2010 laten installeren opnieuw magix deluxe premium 2021 opgezet. Dat werkte goed.

Nu op 25 november 2020 heb ik een nieuwe pc gekocht en zou graag hier ook magix deluxe premium 2021 op willen installeren, maar lukt niet.

Werkt niet zoals het zou moeten werken BV: het openen van het programma "computer" daar komen de foto's niet door of op.

Ook bij het registeren wordt er telkens gezegd dat we het voor de derde keer installeren! Hoe kunnen we zeggen dat het toch ook op mijn nieuwe tweede pc kan worden geïnstalleerd?

Deluxe fotoverhaal

Datum registratie: 27-10-2020

Serienummer: P3-xxxxx-yyyyy-zzzzz-xxxxx-yyyyy-zzzzz

Zei zijn mijn gegevens

Uw adres: Dhr. roger leysen

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

 

E-mailadres: lezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

 

Telefoonnummer: zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

 

GSM-nummer: -

 

Geboortedatum: 25-08-1939

Leysen Roger