d bägge tillsammans me med bägge tillsammanssförsökte medoch en med G#Jag köpte för en stund sedan ett videoredigeringsprogram och fick två olika produktnycklar en som börjar med P3 och en med G3 ingen fungerade. Jag försökte mig
Unfortunately, your first post is rather difficult to understand! Google Translate says it reads d both together me with both together tried with and one with G# I bought a video editing program a while ago and got two different product keys one that starts with P3 and one with G3 neither worked. I tried myself
So, to start with please tell us which video editing program you bought and where from. That will be very helpful!
Jeff Forum Moderator
Välkommen till Magix-användaren till användarforum.
Tyvärr är ditt första inlägg ganska svårt att förstå! Google Translate säger att det läser d båda tillsammans mig med båda tillsammans provade med och en med G# Jag köpte ett videoredigeringsprogram för ett tag sedan och fick två olika produktnycklar en som börjar med P3 och en med G3 fungerade inte. Jag försökte själv
Så till att börja med berätta för oss vilket videoredigeringsprogram du köpte och varifrån. Det kommer att vara till stor hjälp!