Installatie mislukt

Robby-Doezeken wrote on 11/2/2025, 4:15 AM

Hallo, ik probeer Videosaver voor Windows 10/11 te installeren, maar dit lukt me langs geen kanten.

Bij de installatie krijg ik steeds de melding dat ik Videosaver moet verwijderen. Als ik daar op klik, krijg ik de melding dat deze versie niet kan gevonden worden.

Kan iemand me helpen?

Comments

robbyscot2 wrote on 11/3/2025, 5:38 AM

Niemand die me kan helpen?

Bol wrote on 11/3/2025, 6:05 AM

@Robby-Doezeken

Hallo Robby,

Eerst een vraag aan u. Waarom hebt u een tweede account @Robby-Doezeken aangemaakt? Dit zorgt alleen maar verwarring op. Zie art. 8: Communityregels – onze nettiquette | magix.info.

Om een goed antwoord te kunnen geven, moet u eerst aangeven welke versie Video Saver u wilt installeren en wat voor foutmelding u krijgt. Als het kan liefst een afbeelding uploaden

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

robbyscot2 wrote on 11/3/2025, 7:57 AM

Antwoord is simpel Rob, was mijn vorige inloggegevens kwijt. Had een nieuw aangemaakt en bij de volgende keer in te loggen kwam ik automatisch op mijn vorige inloggegevens.

Ik hoop je hiermee te kunnen helpen; videosaver2023

Ik klik op de exe van videosaver en alles gaat normaal. Het installatiescherm opent zich en gaat door tot de keuzeknop van taalinstelling.

Als ik op nederlands klik dan krijg ik op het scherm te zien verwijderen.

Dan kan ik niet anders dan op verwijderen klikken want er gebeurt niets anders meer.

Dan werkt niets meer en moet ik afsluiten.

Hopende je hiermee genoeg geïnformeerd te hebben Rob.

Groetjes

Robby

Bol wrote on 11/3/2025, 9:43 AM

@robbyscot2

Hallo Robby,

Voor zover ik het hiervandaan kan beoordelen, kan het zijn dat het programma Video Saver! reeds op uw computer geïnstalleerd staat. U kunt dit zelf even nakijken onder de geïnstalleerde Apps .

Als u de Magix USB video omzetter (Plug & Play) steekt in een van uw USB poorten, dan moet u dit bij het taakbeheer zien.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

robbyscot2 wrote on 11/3/2025, 1:23 PM

Dat dacht ik ook, daarom dat ik stuk voor stuk alles verwijderd heb van Magix van de laptop met het gedacht dat dat de oorzaak zou zijn van de weigering.

Er staat echt niets meer op van Magix nu. En toch lukt het niet.

Bij camera staat wel USB video tussen.

Groetjes

robbyscot2 wrote on 11/3/2025, 1:27 PM

Bol wrote on 11/3/2025, 1:52 PM

@robbyscot2

Hallo Robby,

Zeer vreemd, installeer het Video Saver programma opnieuw en kijk dan bij de Apps.

Groet, Rob

PC -1-

PC -2-

robbyscot2 wrote on 11/3/2025, 1:59 PM

Ik heb de vorige versie (9) terug geïnstalleerd, maar krijg volgende meldingen. Nu krijg ik die versie niet meer aan de praat.

robbyscot2 wrote on 11/4/2025, 2:09 AM

Verdorie, mijn tekst veranderde straat. aanbevolen is geinstalleerd. Hopelijk lukt het nu

Bol wrote on 11/4/2025, 5:54 AM

@robbyscot2

Hallo Robby,

Wat bedoelt u met deze tekst: "mijn tekst veranderde straat"

Groet, Rob

PC -1-

PC -2-

robbyscot2 wrote on 11/4/2025, 5:58 AM

Hoi Rob, weet niet wat er hier gaande is hoor. Ik typ iets, het staat correct geschreven, ik geef reactie en er staat iets anders.

Bol wrote on 11/4/2025, 6:15 AM

@robbyscot2

Hallo Robby

Zeer vreemd, hebt u de computer al eens gescand op virussen?

Groet, Rob

PC -1-

PC -2-

Bol wrote on 11/4/2025, 6:18 AM

@robbyscot2

Hallo Robby,

Controleer eens uw Systeembestanden.

Zie: Systeembestandscontrole gebruiken in Windows - Microsoft Ondersteuning

Als u de systeembestanden hebt gecontroleerd, start dan je computer opnieuw op.

Groet, Rob

Last changed by Bol on 11/4/2025, 6:20 AM, changed a total of 1 times.

PC -1-

PC -2-

robbyscot2 wrote on 11/4/2025, 12:07 PM

Heb deze namiddag een nieuwe windows 11 op laptop defect. Heb virusscanner al verloren. Niets gevond. Installatie van videosaver lukt nog niet, nog steeds hetzelfde, na aanklikken nederlands komt hij op videosaver verwijderen.

robbyscot2 wrote on 11/4/2025, 12:08 PM

Jongens, niet te doen. Heb deze namiddag een nieuwe windows 11 op laptop gezet.Virusscanner ook losgelaten, niets gevonden. Installatie van videosaver lukt nog niet, nog steeds hetzelfde, na aanklikken Nederlands komt hij op videosaver verwijderen ik typ nederlands en er komt engels. Raar hoor.

Bol wrote on 11/4/2025, 12:16 PM

@robbyscot2

Hallo Robby,

Hebt u een gehele schone Windows 11 installatie gedaan. Dus alles verwijderd en alle programma's opnieuw geïnstalleerd? Wat uw Computerconfiguratie?

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-

robbyscot2 wrote on 11/4/2025, 2:16 PM

Hoi Rob, het programma is eindelijk geïnstalleerd geraakt nadat ik een volledige herstart gemaakt heb van de pc.

Mijn dank voor het vele geduld na deze moeilijke babbel hier met alle ongemakken die erbij hoorden. Ben curieus of wat ik nu schrijf niet verandert bij het posten.

Groetjes

Bol wrote on 11/5/2025, 3:29 AM

@robbyscot2

Hallo Robby,

Het doet mij deugd, dat na een moeizame conversatie uw probleem is opgelost. Bedankt voor uw feedback.

Rob (form moderator)

PC -1-

PC -2-