INLOGGNINGS PROBLEM EFTER ATT HA TVINGATS BYTA E-POST ADRESS

Lars-Olof-Gustavsson wrote on 8/30/2021, 8:38 PM

Har för ett antal år sedan köpt MAGIX Audio Cleaning Lab 2016 och har haft en del dator problem som tvingade mej att om installera Windows 10 min tidigare e-post leverantör upphörde med e-post tjänsten, så nu fungerar ju inte den gamla e-postadressen i hop med MAGIX kontot som detta programmet var registrerat för vid inköpet. Med andra ord har jag en giltig Licens som jag inte kan registrera igen då jag efter om installationen även tvingades om installera MAGIX Audio Cleaning Lab 2016 så nu var jag tvungen att göra en ny innehavs registrering genom att skapa ett nytt konto med den nya e-postadressen och då får jag ju info om att denna licensen redan används. Så min önskan är att MAGIX ser till att man kan göra en anmälan till Magix support för att ändra den gamla

e-postadressen så att man kan frigöra programmet från låsningen så att programmet kan användas. Så snälla hjälp mej att få justera upp kommet registreringsproblem.

Comments

emmrecs wrote on 8/31/2021, 4:10 AM

@Lars-Olof-Gustavsson

Welcome to the Magix user to user forums.

To resolve this do the following:

  • Log into your Magix account using your old email address and password. Go to My Details, and change your email address so that it now shows your current one.
  • Go to My Products, find the listing for Audio Cleaning Lab 2016 and Deactivate any existing installations.

Allow a few minutes for these changes to be fully accepted and saved by the Magix web server. Then go to your computer and try again to register and activate your software, using your changed email address.

If you are NOT able to log in to your old account, for any reason, you will need to email infoservice@magix.net and explain the problem to them and ask for their assistance in resolving it.

Jeff
Forum Moderator

 

Google Translate:

Välkommen till forumet från användare till användare från Magix.

Gör så här för att lösa detta:

Logga in på ditt Magix -konto med din gamla e -postadress och lösenord. Gå till Mina detaljer och ändra din e -postadress så att den nu visar din nuvarande.
Gå till Mina produkter, hitta listan för Audio Cleaning Lab 2016 och inaktivera befintliga installationer.
Vänta några minuter innan dessa ändringar accepteras och sparas av Magix webbserver. Gå sedan till din dator och försök igen att registrera och aktivera din programvara med din ändrade e -postadress.

Om du av någon anledning INTE kan logga in på ditt gamla konto måste du mejla infoservice@magix.net och förklara problemet för dem och be om hjälp med att lösa det.

Jeff
Forummoderator

Last changed by emmrecs on 8/31/2021, 4:10 AM, changed a total of 1 times.

Win 10 Pro 64 bit, Intel i7 Quad Core 6700K @ 4GHz, 32 GB RAM, NVidia GTX 1660TI and Intel HD530 Graphics, MOTU 8-Pre f/w audio interface, VPX, MEP, Music Maker, PhotoStory Deluxe, Photo Manager Deluxe, Xara 3D Maker 7, Samplitude Pro X7 Suite, Reaper, Adobe Audition 3, CS6 and CC, 2 x Canon HG10 cameras, 1 x Canon EOS 600D, Akaso EK7000 Pro Action Cam