Har troligen registrerat programvaran med felaktig e-postadress

margareta-Larsson wrote on 7/18/2022, 3:01 AM

Vid registrering kommer felkod -24 fram.

Det kan bero på att jag först registrerade Video Saver på annan dator som saknade kapacitet och programmet gick inte använda. När jag sedan ska registrera på min Laptop kommer felkod -24 att serienummret redan är registrerat på annan e-postadress. Detta innebär att jag troligen skrivit något fel i adressen när jag gjorde min registrering.

Comments

emmrecs wrote on 7/18/2022, 6:22 AM

@margareta-Larsson

Welcome to the Magix user to user forums.

If you believe you may have made a mistake in the email address you originally entered on the registration screen you need to email infoservice@magix.net with as many details of your purchase as you can remember (date of purchase, order number, serial key (which you must NOT post to the forum) etc.) along with your correct email address and ask for their help in locating your account and for them to amend your registered email address to the correct one.

Hopefully, they will be able to help you resolve this and so allow you to register and activate the software.

Jeff
Forum Moderator

Välkommen till Magix-användaren till användarforum.

Om du tror att du kan ha gjort ett misstag i den e-postadress du ursprungligen angav på registreringsskärmen måste du skicka ett e-postmeddelande till infoservice@magix.net med så många detaljer om ditt köp som du kan komma ihåg (inköpsdatum, ordernummer, serienyckel (som du INTE får posta på forumet) etc.) tillsammans med din korrekta e-postadress och be om deras hjälp med att hitta ditt konto och för dem att ändra din registrerade e-postadress till den korrekta.

Förhoppningsvis kommer de att kunna hjälpa dig att lösa detta och så att du kan registrera och aktivera programvaran.

Jeff
Forummoderator

Last changed by emmrecs on 7/18/2022, 6:23 AM, changed a total of 1 times.

Win 10 Pro 64 bit, Intel i7 Quad Core 6700K @ 4GHz, 32 GB RAM, NVidia GTX 1660TI and Intel HD530 Graphics, MOTU 8-Pre f/w audio interface, VPX, MEP, Music Maker, PhotoStory Deluxe, Photo Manager Deluxe, Xara 3D Maker 7, Samplitude Pro X7 Suite, Reaper, Adobe Audition 3, CS6 and CC, 2 x Canon HG10 cameras, 1 x Canon EOS 600D, Akaso EK7000 Pro Action Cam