Får ikke brent DVD i med brennemetoden AVCH

Rocco1 wrote on 11/3/2021, 1:05 AM

Magix Photostory 2022 Deluxe. Programmet stoppet når jeg brukte brennemetoden AVCH. Fikk en lang feilmelding som dessverre er umulig å legge ved. (Dette burde være mulig) Teksten fra det første bildet ble vist hele tiden når jeg spilte av DVD'en. Jeg lukket programmet, men da jeg prøvde å starte det igjen, fikk jeg meldingen om at Magix allerede var åpen og en advarsel om ikke å fortsette. Så jeg måtte starte PC'en på nytt for å slå av Magix-programmet. Det var mulig å brenne en DVD med DVD-programmet, men også da måtte jeg starte PC-en på nytt for å slå av Magix. Jeg prøvde å brenne med en eldre versjon (Magix 2015) men så fikk jeg en feilmelding om video og mange andre feil. Bør jeg installere Photostory på nytt? Gjør jeg i tilfelle, må du avinstallere først og installere på nytt? Siden det er umulig å brenne lysbildefremvisningen også i en eldre versjon av Magix (2015), lurer jeg på om det er lysbildefremvisningen som er korrupt og ikke programmet. Jeg kan brenne DVD, men etterpå må jeg starte PC-en på nytt for å slå av Magix-programmet

Jeg fikk den ide å prøve å brenne et annet slideshow i AVCH. Fikk noen feilmeldinger, men det virket, fikk brent DVD'en og den virket. Men fortsatt måtte jeg restarte PC'en for å lukke programmet. Hadde det ikke vært for det siste, hadde jeg konkludert med at det var slideshowet som var korrupt. Nå er jeg forvirret. Kan slideshowet, som ikke kunne brennes i AVCH, ha gjort noe med Magix-programmet??? Venter spent på et godt svar og et godt råd her. Hvordan får jeg evt løftet dette spørmålet over på support hvis ikke forumet har noe svar

Comments

No comments yet - be the first to write a comment...