I dont think its right for Magix members / artists to basically argue with each other as to what's what on another artists own page, please try and refrain your anger in messaging to each other away from other members. I loved coming to Magix as I saw it as a well respected mature adult music website. Let's keep it that way and enjoy each others music in a positive manner. To literally have an argument on someones page used generally for leaving feedback / comments on that artists music should not be allowed. Lets all have a great time sharing our creative work and enjoy the moment. All the best for 2020.Ich glaube nicht, dass Magix-Mitglieder / -Künstler grundsätzlich darüber streiten können, was auf einer Künstlerseite steht. Bitte versuchen Sie, Ihre Wut von anderen Mitgliedern fernzuhalten, wenn Sie sich gegenseitig Nachrichten senden. Ich habe es geliebt, zu Magix zu kommen, weil ich es als angesehene Website für Erwachsenenmusik angesehen habe. Lasst uns so bleiben und die Musik des anderen auf positive Weise genießen. Um buchstäblich ein Argument auf einer Seite zu haben, das üblicherweise zum Hinterlassen von Feedback / Kommentaren verwendet wird, sollte Musik erlaubt sein.. Let's all have a great time sharing our creative work and enjoying the moment. All the best for 2020. 😀 🙏 👍 👌 🖐 🍺 🍺 🍺