Een frame is één enkel beeldje in een filmfragment. Ik neem aan dat u bedoelt dat u aan het schuiven bent gegaan met filmfragmenten op de tijdlijn om er andere filmfragmenten tussen te voegen. En toen zijn er "zwarte gaten" ontstaan. Ga naar de tijdlijn, zet de muisaanwijzer in een leeg gedeelte van de tijdlijn en druk op de rechter muistoets. Er volgt een popupmenuutje met daarin een optie "Gaten vinden en sluiten". Klik daarop en alle filmfragmenten worden netjes weer aan elkaar geplakt.
Ik moet nog het één en ander uitproberen, want door het tussen voegen van een aantal filmfragmenten is er een groot aantal, zeer kleine, zwarte gaten gevallen.
Als ik deze ga sluiten op de manieren die mij is voorgedragen ben ik bang dat mijn titels en toegevoegd geluid (muziek) niét mee verplaatsen waardoor mijn probleem (werk) alleen maar groter wordt.
De opmerking die u maakt w.b.t. het sluiten van gaten klopt helemaal. Gaten sluiten werkt op zijn best als alleen spoor 1 (beeld) en spoor 2 (geluid) is bezet. U moet al de gaten handmatig sluiten.
Ik zou een kopie trekken van het project (het MVP-file) en deze kopie gebruiken om de diverse genoemde mogelijkheden uit te proberen. Als je de beste oplossing hebt bepaald kan je deze "loslaten" op je officiële project.
Alles blijft gewoon netjes onder elkaar staan, alleen de gaten worden gesloten. Alles schuift netjes naar links, net zoals U al eerder heeft kunnen zien in de promo van 4 minuten
Maar Uw verhaal, er zijn openstukken(gaten ontstaan door verwijderen van beelden )in openstukken,,waar al muziek en voice over(gesproken tekst )en titel instaat, dat gaat niet.
Als een project op de tijdlijn staat,met muziek en voice over(gesproken tekst )en titel en daar worden nog stukjes tussen uitgehaald, dan gaat het verhaal gaten sluiten niet op.
Wel als U verschillende projecten op de tijdlijn heeft staan, die bewust uit elkaar zijn geschoven om te bewerken,door wat beelden er tussen uit te halen of ergens anders vandaan gehaald er tussenworden geschoven, met muziek en voice over(gesproken tekst )en titel, als dat allemaal goed is,dan kunnen de projecten via gaten sluiten in een keer worden gesloten.