Sinds ik de versie Video Pro X op mijn pc heb staan, vallen er tussen de objecten zwarte gaten. Voorheen klikten ze netjes tegen elkaar, nu vallen ze over elkaar of er zit een gat tussen. Ik krijg ze niet zoals voorheen tegen elkaar.
Dit is idd geactiveerd. Ik gebruik al jaren Magix maar dit heb nik nooit eerder gehad. Elke keer als ik een wijziging aanbreng ontstaan er zwarte gaten.
U geeft helaas geen antwoord op mijn vraag of het over MAGIX Video Pro X 11 gaat. En is dit een trial versie of upgrade versie.
Wat is het nut om alle woorden te onder strepen.
Freaken op dit Forum zijn niet in dienst van MAGIX, en proberen met hun kennis de vragen zo goed mogelijk te beantwoorden zodat de vraagsteller weer verder kan met zijn hobby met het mooie MAGIX product
Je schrijft: "Sinds ik de versie Video Pro X op mijn pc heb staan, vallen er tussen de objecten zwarte gaten. Voorheen klikten ze netjes tegen elkaar, nu vallen ze over elkaar of er zit een gat tussen. Ik krijg ze niet zoals voorheen tegen elkaar"
Als ik het goed begrijpt, is het zo dat wanneer je een stukje film (object) verwijdert een zwart gat valt. Als dat zo is, zet dan de muismodus eens op één spoor. Als je nu een stukje film (object) verwijdert, dan sluit deze weer netjes tegen elkaar aan.
Of om alle sporen netjes aaneen te sluiten, doe je met om "muismodus voor alle sporen" aan te zetten
Beste Rob, dat is bij mij bekend. Zo werk ik al jaren. Alleen met deze versie klikken de objecten niet netjes tegen elkaar. Er zitten gaten tussen of ze schuiven over elkaar. Probeer ik ze handmatig tegen elkaar te schuiven, lukt dit niet. Het magneetje staat aan.
Mocht het bovenstaand antwoord uw probleem niet hebben opgelost.
Ga dan naar: C:\gebruikers\gebruikersnaam\AppData\Roaming\MAGIX\Video_Pro_X10 en verwijder dan het "Video_Pro_X.ini" bestand. Dit bestand wordt automatisch weer aangemaakt bij het opstarten van Video ProX.
Let op: zet de vinkjes bij "Bestandsnaamextensies en Verborgen items"
Succes,
Rob
Ps. ik ben er voorlopig vanuit gegaan dat je nog met Video Pro X10 werkt.
Alle aanwijzingen opgevolgd en de nieuwste versie Pro X11 geïnstalleerd. Ik ga een nieuw project beginnen en kijk hoe het nu verder gaat. Tot zover iedereen bedankt voor alle raad en hulp.
Het probleem van zwarte gaten zal dan waarschijnlijk liggen aan een corrupt MVP project bestand. Een MVP project bestand bestaat alleen maar uitverwijzingen.
Wat betreft Magix Travel Maps als je deze opstart via Pro X11 dan is deze Duitstalig, dit is bekend bij Magix Duitsland en wordt naar verwachting in een eerst volgende Patch gerepareerd. (Nederlandstalig)
Maar als je deze opstart via: C:\Program Files\MAGIX\Travel Maps\TravelMaps.exe, dan is deze Nederlandstalig
Ook kan je Travel Maps, in het Nederlands, opstarten via de snelkoppeling die tijdens het installeren van Pro X11 op het bureaublad is aangemaakt. AlsTravel Maps nog in het Duits wordt weergegeven, verwijder dan deze snelkoppeling en maak een nieuwe snelkoppeling.