zwartbeeld tussen beeldwisselingen na exporteren

mrbox1994 schreef op 14.03.2010 om 12:57 uur

Hallo,

Als ik mijn video bewerk in magix video deluxe 15 is er nog niets aan de hand, maar dan ga ik exporteren in m-peg en dan zit er tussen elke beeldwisseling een zwartbeeld die een fractie van een seconden duurt maar alsnog enorm vervelend en afleidend is.

KAN IEMAND MIJ ALSJEBLIEFT PLEASE HELPEN??????????????

Reacties

FransS schreef op 14.03.2010 om 15:28 uur
Zijn allefragmenten wel goed aaneen gesloten met monteren ?

Grt.  Frans S
mrbox1994 schreef op 14.03.2010 om 16:33 uur
ja heb ik, ik heb ze allemaal met harde las aan elkaar
FransS schreef op 14.03.2010 om 17:34 uur
en als je de take bekijkt zijn er dan ook zwarte stukken te zien ?
als je zo'n fragment een fram inkort is het dan weg ?
Kijk hier eens daar staat info over dit voorval.

http://support.magix.net/boards/magix/index.php?showtopic=42468&hl=zwart

Grt. Frans S.
mrbox1994 schreef op 14.03.2010 om 18:49 uur

In magix zie ik geen zwarte beelden tussen de shots. het zwarte beeld staat precies tussen de overgangen dus het heeft geen zin om intekorte, en onder tussen ben ik ook weer ietsje wijzer: op een stukje film had ik een effect toegevoegd (uitsnede/zoom) dat stukje fragment waar dat effects over heen staat is helemaal zwart en word na het exporteren helemaal niet vertoont. stel ik verwijder effect weer dan zie ik fragment weer. het ligt dus blijkbaar aan de effecten en een hardelas word dus ook als effect gezien.
(ik weet het niet zeker maar kan het zijn dat smart-rendering er iets mee te maken heeft of de GOP, ook een soort uitgebreidere smart rendering?)

FransS schreef op 16.03.2010 om 16:50 uur
Je kan smartrendering eens uit vinken en dan nog eens proberen het wil daarna weleens lukken .
Suc6 Frans S.