Zwart scherm

Vickyvanasten schreef op 21.12.2013 om 21:00 uur

Iik ben al drie weken bezig met het aansluiten van mijn Sony video 8 camera hij is al 15 jaar oud en werkt nog perfect op mijn pc

Ik heb een audio/video kabel erbij zitten met een gele plug en een zwarte plug 

Nu heb ik het programma video de luxe gekocht en een magix USB adapter ik heb het programma erop gezet en het stuuringsprogramma van de USB adapter er op gezet 

Alleen als ik het allemaal aansluit op de pc en het programma open en met de opname wil beginnen heb ik alleen geluid en geen beeld. Ik heb alles al geprobeerd op internet stond dat het stuuringprogramma eraf moest gooien en dan een andere moest downloaden dat je instellingen moest veranderen maar alles wat ik ook doe het blijft allemaal hetzelfde 

Ik ben het gewoon helemaal beu en ik heb gewoon weer iets gekocht waar ik niks mee kan helaas weer geld weggegooid 

Reacties

HDU-Veen schreef op 30.12.2013 om 12:14 uur

Dag Vicky,

Erg vervelend, je koopt iets en dan werkt het niet. Misschien kan ik je op weg helpen.

Wat bedoel je met "de camera werkt perfect op mijn PC?"

Ik kan het ook zo interpeteren: Ik ben al drie weken bezig met het aansluiten van mijn Sony video 8 camera (hij is al 15 jaar oud en werkt nog perfect) op mijn pc. Klopt dat?

D.w.z. De camera heeft een goede output (audio / video) maar de USB module werkt niet.

"programma video de luxe gekocht en een magix USB adapter"

Wil je even de gegevens sturen van die USB adapter en de VDL versie die je gebruikt? Ik kan geen technische gegevens vinden van de USB adapter op de site van Magix.

Ik heb vroeger met VDL 7 en de USB ingang van de camera gewerkt en dan lukt het wel, maar met een hele lage resolutie. (Vanwege de lage overdracht snelheid van USB 1.0 destijds).

Check voor de zekerheid, of de USB adapter past op de PC (USB versie 1.0/2.0/3.0??)

Succes!!

Henk