Zwart beeld na de film exporteren naar AVI

Dezcend schreef op 28.11.2016 om 18:11 uur

Ik gebruik (nog steeds) de magix video de luxe 2008 plus, ik heb er al heel wat filmpjes mee gemaakt maar heb laatste tijd een probleempje waar ik niet uit kom.

Wanneer mijn film klaar is op de tijdlijn, en hier ook helemaal goed word weergegeven in het venster, dan ga ik naar 'film exporteren' ik exporteer hem dan naar een avi om er een avi bestand van te maken.

Wanneer hij dit heeft gedaan geeft jij tussen de filmpjes door een lange tijd zwart beeld , ik heb de filmpjes ook geprobeerd met andere overgangen of zonder overgangen, vreemd is dat hij op mijn tijdlijn te zien is zonder zwarte stukken en de film in één keer doorloopt maar na het exporteren dus met zwart (geen beeld) onderbroken word..

Iemand een idee? Ben zeer benieuwd!

Groet,

Reacties

mi-bo schreef op 29.11.2016 om 10:23 uur

Dezcend

Uw verhaal gelezen, probeer eens te exporetern naar mpeg2 i.p.v avi

vermoedelijk zal het probleem zijn opgelost

gr

Michael

Dezcend schreef op 29.11.2016 om 12:04 uur

Dezcend

Uw verhaal gelezen, probeer eens te exporetern naar mpeg2 i.p.v avi

vermoedelijk zal het probleem zijn opgelost

gr

Michael

Dank voor je antwoord, ik kan hem alleen naar MPEG video of MPEG4  exporteren, bij mpeg blijft het probleem zich voor doen en mpeg4 werkt niet met aanvragen/activeren.

De film op de tijdlijn loopt overigens op normale snelheid, na het exporteren loopt hij een stukje sneller, dus wellicht ontstaan zo de zwarte pauzes zonder beeld?

mi-bo schreef op 29.11.2016 om 12:52 uur

Een volgende voorstel. project staat op de tijdlijn, ga naar exporteren, video als magix video, dan wordt er een mixdown gemaakt, wel even kijken waar het wordt neer gezet, zijn er onderbrekingen in het project dan wordt dit direct aangegeven, problemen kunnen worden opgespoord
( ook is het mogelijk om het project in de storyboard modus te zetten, dan is het mogelijk dat tussen de verschillende opnamen a/b een zwarte lijn is te zien, dit is een openplek, dit moet aaneen gesloten worden ).
is het project gerendeerd ( mixdown) dan heeft het een extensie met mxv er achter, zoek dit op in de verkenner zet het weer op de tijdlijn, en dan een dvd maken.
ik hoor wel of dit nu wel goed gaat zonder zwarte stukken er tussen
gr
Michael

Dezcend schreef op 29.11.2016 om 13:08 uur

Een volgende voorstel. project staat op de tijdlijn, ga naar exporteren, video als magix video, dan wordt er een mixdown gemaakt, wel even kijken waar het wordt neer gezet, zijn er onderbrekingen in het project dan wordt dit direct aangegeven, problemen kunnen worden opgespoord
( ook is het mogelijk om het project in de storyboard modus te zetten, dan is het mogelijk dat tussen de verschillende opnamen a/b een zwarte lijn is te zien, dit is een openplek, dit moet aaneen gesloten worden ).
is het project gerendeerd ( mixdown) dan heeft het een extensie met mxv er achter, zoek dit op in de verkenner zet het weer op de tijdlijn, en dan een dvd maken.
ik hoor wel of dit nu wel goed gaat zonder zwarte stukken er tussen
gr
Michael

Ook na dit voorstel blijven de zwarte stukken in de film, en speelt de film na het exporteren iets sneller af dan op de tijdlijn..  snap er niets van! Ik kijk wel even op het net voor een trial versie van een andere versie van video de luxe, hopelijk doet die het wel en kan ik alsnog de film exporteren.