zwart beeld met preview in red mijn video's

hoortje schreef op 02.03.2009 om 16:50 uur
Zodra ik met "MAGIX film op DVD 7" opname van analoog naar DVD wil omzetten heb ik wel geluid maar geen beeld de preview blijft zwart. Ik heb de scartkabel aan videorecorder gezet en de videokabel en geluidskabels op de meegeleverde usb-video-omzetter geplaatst middels de meegeleverde plug. Ik heb bij videostuurprogramma alleen maar de keuze van " MAGIX USB videowandler 2 (USB-Dshow)* " Ik vermoed dat dit misschien de oorzaak is omdat er bij sommigen oplossingen over "Easy cap" gesproken wordt. Wie kan mij helpen om mijn probleem op te lossen

Reacties

mi-bo schreef op 06.03.2009 om 14:01 uur
Sorry, u stond helemaal onderin, nee er zijn verschillende versie's uitgebracht erg vervelend,
Als U Magix usb videowandler 2 heeft staan dat is dit voor aanduiding USB connector.
Om te beginnen,na het installeren van dvd7:
U heeft zich geregistreerd bij magix, en via help, extra activeren Mpg2 en dolby surround geactiveerd, als dat gebeurd is analoog via USB naar Pc aansluten dan de driver op de dvd installeren, dit alles gedaan, Pc uit| aan. U start op geef aan analoge opname( stukje oude film) bij video opname klik u de USb videowandler aan, bij audio de USB connector, bij video opname onder in dat het naar Mpeg: dvd moet en 720|576, dit staat allemaal goed dan moet U beeld en geluid hebben, succes,