zwart beeld

skabout schreef op 15.02.2012 om 13:39 uur

Hallo,

 

heb foto's  ingevoerd in Video de Luxe 17, dit opgeslagen als nr. 2. Daarna filmpjes toegevoeg en was met muziek bezig. Heb dit niet afgemaakt en opgeslagen als nr. 3.

Als ik nu nr 3 in Magix zet en ga deze afspelen, krijg ik tekst te zien en muziek te horen, mijn foto's niet, blijft zwart scherm met alleen de tekst erin, terwijl op de "sporen" eronder de foto's, muziek, tekst  wel te zien zijn.

Als ik nr. 2 in Magix zet, krijg ik wel de foto's en teksten in scherm  te zien.

Dus kan wel vanaf nr 2 weer alle filmpje erin zetten en bewerken en weer muziek erbij zetten maar misschien is er iemand die er een oplossing voor weet, dat scheelt mij weer hoop werk.

Heb al geprobeerd om met toets Y, weergave, op standaard zetten,....de f9 toets, naar  venster en daar is programma monitor aangevinkt en schift + V.

Geen van deze hielp.

Saskia

Reacties

mi-bo schreef op 15.02.2012 om 20:06 uur

Waar staan de foto's dan die u heeft ingevoegd, als dit op een externe schijf staat en is ontkoppeld dan zou dit het probleem kunnen zijn,

succes.

skabout schreef op 16.02.2012 om 18:29 uur

nee de foto's staan gewoon op de computer en niet op mijn externe harde schijf.

 

Mvg

 

Saskia

skabout schreef op 22.02.2012 om 16:08 uur

Helaas heb ik nog steeds geen oplossing van mijn probleem gekregen. ie oh wie kan mij helpen?

 

Mvg

 

s. Kabout