zijn er mensen die met Vasco Da Gama 8 HD Pro werken?

gilbertdejonghe schreef op 24.04.2015 om 20:39 uur

Hebben jullie ook problemen om een reisroute te maken?Zelf probeerde ik al verschillende malen de tutorial 6.1 tot 6.4 te volgen die ik op you-tube vond,maar nog nooit krijg ik een bevredigd resultaat.

Na de volledige route te hebben vastgelegd krijg ik op de previeuw verschillende voertuigen die van op hetzelfde punt vertrekken zonder dat het zo ingesteld is.Ik werk met video de luxe 15 premium.

Reacties

mi-bo schreef op 25.04.2015 om 10:05 uur

Beste, 

voordat  ik  een goed antwoord kan geven, werkt u met vdl 15 of 2015 

Gr

Michael 

gilbertdejonghe schreef op 25.04.2015 om 20:00 uur

het is inderdaad vdl 2015 premium,bedankt

mi-bo schreef op 26.04.2015 om 13:00 uur

Om het product goed onder de knie te krijgen, zal er veel geoefend moeten worden, er is ook een leer dvd te koop, en de demo, is ook een goede alternatief, en zorgen dat de grafischekaart  up to date is
gr
Michael

gilbertdejonghe schreef op 26.04.2015 om 13:28 uur

ben er al dagen mee bezig geweest en kan de handelingen al een beetje van buiten ,maar het zijn die onverwachte fouten die telkens terugkeren in het programma waar ik geen oplossing voor vind, of waar ik misschien soms toch wat verkeerd zou uitgevoerd hebben die ik graag zou weten,zoals het duo starten van een voertuig vanaf een stopplaats of twee vleigtuigen die na elkaar vertrekken en dan op elkaar botsen.Mooi om te zien maar niet gewenst.

gr

Gilbert

RuuddeM schreef op 10.03.2016 om 11:29 uur

Ik heb Vasco da Gama (versie 7 + lernkurs) een paar jaar geleden aangeschaft maar kom er niet aan toe om het te leren en aan de praat te krijgen. Is er iemand die tegen vergoeding bereid is om een animatie van ca 5 minuten voor mij te maken? U krijgt van mij alle materiaal dat nodig is, aangeleverd.